BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 20, 2011

Semalam lepas tu hari ni dan esok

Semalam aku emosi skit 
hari ni agak stabil la 
walau saki baki ada skit lagi 
semalam aku balik lambat gile oke 
kul 7 baru smpai rumah 
aku kan punctual b4 this 430 or paling lmbt kul 5 dah balik 
memikirkan anak di rumah 
nanti anak xkenal mak pula kan seharian tinggalkan dgn maid 
aku very particular about that ! 
bila dha lmbt gitu cita-cita nak buat pizza terpksa la di tunda 
akhirnya makan maggie je mlm tadi 
Malam tadi Qk tergelincir dari katil 
pagi tadi bgn pagi nmpk biru skit atas mata tu 
itula mama kata no dia lompat2 gak ats katil 
kan dah tergelincir 
dah sudah pndai lak suh pukul katil tu 
katil tu la salah bukan dia yang gatai lompat2 smpai jatuh 
adohai budak bertuah 



Hari ni pula aku masuk office semut mengemut pulak atas meja 
bila kemas2  xde pula brg manis kat situ 
rupanya local staff ckp musim semut sudah tiba 
pulak 
semut pun ada musim ke 
macam2 dunia 
macam2 hidup ni kan 


Esok 
yeay weekend 
kena bawa Qk round2 skit 
dan berehat di rumah 
yuhuuuuuuuuuuu 




0 Kritikan: