BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 25, 2011

Maid oh Thandar

Ramai dah tahu ttg maid aku ni kan
si Thandar Moe
aku kan selalu jaja citer dia kat sini
kalau tgh blur2 mcm ni citer maid pun bole jadi best 
terbaru ada orang tegur "maid u mcm adik u"
ok fine tang mana serupa mcm aku leh nak jadi adik aku pun aku xtahu
tang putih bole la
eh i putih ke? .. ahaks
tapi mata dia sepet macam cina mata aku kan bundar cantik .. hehehheeh
aku kan gempal dia kan comel solid
tapi lain mata lain penilaian nya eh
bila org tegur aku senyum je la  
terbaru lagi
"maid u very beatifull ya the skin very fair"
tapi bukan ke lebih sedap kalu dia berkata begini "ur maid beatifull like u"
semangat skit aku dengar nya .. heheheh sekali lagi sila tahan diri dari sfat keji seperti *meluat* .. hik hik
Actually mmg aku tahu lama dah
1st time jumpa pun aku dah puji dalam hati
muka cantik badan pun cantik itu yang aku geram tu
melaram pun pandai
dalam pada susah2 tu
kadang tu nak p supermarket dia lagi malawa dari madame
ish ish ish
cakap pasal cantik ni masa aku bawa dia balik cuti di Malaysia feb lepas
kak long aku kata dia duk sapu2 kat luar tu orang2 suma pandang sampai terbalik kepala
fuhhhhh sampai mcmtu
yela orang kg nmpk orang baru x pernah nengok before mmg la bz body skitkan
tapi ada betul nya juga
dah la muda cantik lagi
cer imagine tinggalkan laki kat rumah ada maid cmtu
mahu x susah hati juga di buat nya
xbyk skit musti ada curiga ek
tapi aku percaya pada laki sendri
insyaallah
betul x yang ?


Ada satu lagi nak citer pasal si thandar ni
soal penggunaan bahasa dia
Thandar mmg mahir bercakap bahasa melayu
tapi ada juga ayat yang buat aku ketawa dalam hati
contohnya : dia ckp bontot "kuntut"
kentut jadi "kutut"
adohai 
bunyi siap sengau2 lagi 
org burmese kan mmg sengau2 skit bila bercakap 
ok mai la aku bagi ayt dia ckp cmtu 
"madame bb berak2 kuntut dia merah bila basuh guna sabun dia nangis"
aku pun pelik apa benda lak kuntut eh
dia pun tunjuklan bontot QK 
oh bontot jadi kuntut .. hentam saje lah 
kalu kentut lak 
"eh baby kutut " 
belasah ajala thandar oi janji kau x susahkan hati perut aku lagi .. hhuhuhuhu 
as long as i bole phm sudah la
praktice kan make perfect !!









1 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

hihii.maid you memang comel.