BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 4, 2011

Ohh kerabu lah mangga

kalu mengandung mengidam 
xdan dpt anak dah lahir musti meleleh air liur ni 
huh 
nak gak story kata sini 
walau aku x ngandung 
tapi mengidam aku kalah orang ngandung okeh 
tapi bila betul2 ngandung behave je i 
ye x ayangku ? 
ahaks 
gelak sambil geletek perut ayang eh .. hamboi 
ingt x post "mangga oh mangga" hari tu 
yang aku dpt 2 plastik mangga muda tu 
kan semangat nak buat kerabu dan lain2 
jeruk dah berjaya 
tunggu ngap je itu pun asyik lupa je nak mkn 
ahad lepas aku semangat lah nak buat kerabu 
tapi maid aku kata suma mangga dah kuning 
bila dah masak mangga nya apa kes nak sagat buat kerabu 
mamboooo jadinya ! 
ok mengidam terpaksa di tunda 
semalam aku bz  xdan nak minta kat gardener tlng petikkan beberapa biji untuk aku 
see ? kalah org ngandung kan permintaan .. huhuhu nak yang muda jugak ! auwwwwww takottttttt
tapi xdan minta ptg cleaner hntr 1 plastik lagi 
aku serabut dah mangga duk berlambat dlm stor tu 
aku amik 3 biji lebih bagi dorang 
so semalam spt yang aku citer dlm en3 sebelum ni 
dari dlm taxi dah duk ngiur kan kerabu mangga + sotong 
sampai umah maid dah sagat mangga 
nak rebus sotong 
poopppp gas pulak habis 
(selanjutnya ttg gas dlm en3 sebelum) 
terus aku suh maid simpan suma brg2 tadi 
"esok je la i buat" 
suara agak serak2 basah 
xnangis tapi hampa skit la 
musti mangga yang dah di sagat tu xsecrunchy semalam kan 
dah layu maka kelak kerabu layu la jadinya 

aku tensi 
apsal susah sangat nak dapat makan kau 
si kerabu mangga !!!






2 Kritikan:

Anonymous said...

hehe..syg ayg ni dlm 2mggu ni asyik duk kerabu mangga je ye..smlm dh dpt mkn mesti puas ati kn.klau ms mengandung dlu xdela byk sgt mengidamnye.dh kt myanmar ni ssh nk dpt rs mknan kena ngan selera tekak ni mmgla cmtu kn syg.

smms said...

betul yang .. i ngandung xngidam mcm2 kan .. i baik kan .. hihihi
dah dpt puas hati