BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 23, 2011

QK dan sayur-sayuran

anak uols ada masalah nak makan sayur ?
aku percaya xsemua orang mahu atau suka makan sayur kan 
bukan kata budak2 orang tua pun mmg ada yang x makan sayur 
walaupun sayur tu sebenarnya bagus untuk kesihatan 
untuk awet muda 
ada yang bole mkn sayur hijau saja lah 
ada yang xbole makan sayur2 sejuk la 
macam2 
kalu uols nak tahu orang burmese ni makanan asasi dorang adalah sayur tau 
itu sbb badan cantik molek je 
cth terdekat maid aku !
makan nasi banyak giles dari aku tapi bdn lagi slim dari aku 
makan 2 kali sehari aku sekali sehari pun xdapat slim macam dorang 
sbb dorang kalu xde lauk lain sayur sahaja pun cukup 
kalu aku makan sayur je mana slera musti nak ada ayam tambah lemak baru ummphh 
padanla dengan badan kan .. huhuh 
ok ok bukan itu aku nak cerita sebenarnya 
nak cerita pasal QK buah hati i tu dengan sayur 
Alhamdulillah 
Qk mmg pemakan sayuran 
kecik2 dulu dalam bubur musti aku letak carrot 
dah besar ni makan sup letak brokoli + sawi bunya + corn 
kalau makan bihun aku letak kobis dia kutip kobis tu 
kalu makan nasi goreng aku letak kacang panjang dia kutip kacang tu 
kalau ada timun dia kunyah timun macam ulam je 
gud gul dear 
xyah mama susah-susah nak paksa awak makan sayur byk2 
tapi maintain sampai awak besar tau jgn kecik2 je baik makan sayuran dah besar demand 
not gud okeh
sayur bagus tuk vitamin 
bole cantikkan kulit 
so rajin2 makan sayur supaya kulit awak cantik macam mama awak 
uhuk uhuk sila tutup mulut if meluat sampai nak muntah 
xbaik tau uolsssss .. meluat ngan i ..
whatever 
 



to papa : u pun kena rajin makan sayur also okeh gud for ur current sick tu .. miss u 



1 Kritikan:

bee2312 said...

wah bagusnya qk..tak mcm akak amani awak tu, masa kecik jer suka carrot dan makan sayur.dh besar, haram.....keep it up dear