BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 3, 2013

Menangis dalam hati

Seriusly sedih ! 
Semalam di FB aku update ini :
Frustrated : 1- xdapat mengundi
2- xdapat hadir temuduga SPA 


Yang pertama tu kalu aku kata aku menangis uols kata aku poyo pulak kan 
tapi cukuplah setakat uols tahu aku mmg pro gomen.. gila kau xmo undi kerajaan sedia ada.. dah banyak keuntungan kita dapat .. xbersyukur lagi ? 
New gomen new rules? kerja gila lah weyyy... silap2 perempuan di haramkan bekerja.. duduk rumah jaga anak dan laki je.. perempuan sekalian mahu ? 
Bukan aku lah tuh.. huhuhuhu. 
 So berdoa je kerajaan sedia ada tidak tewas !


Yang kedua tu buat aku menangis esak2 dalam hati 
nak nangis berair mata dah kehabisan airnya.. 
Semalam aku start kerja.. baru la buka email yahoo.. sekali terkezutt dapat email dari SPA 
"Panggilan temuduga jawatan Penolong Pegawai Tadbir N27" 
Tarikh : 2 Mei 2013 
Sentap mak kejap !!
Tarikh email di hantar 26 April. aku baca semalam ngam ngam soi 2 mei kan. sentap lagi ... 
Terus kol hubby mengadu dumba bagai.. hubby advice kol SPA maklumkan aku di Kedutaan Luar.. kot2 lah ada tolak ansur di situ. Tapi semalam aku reply je email tu, tadi pagi kol xberangkat.. ptg ni kena kol lagi untuk maklumkan. 
Serius aku frust kot.. walaupun belum confirm pun akan dapat, tapi atleast aku mencuba temuduga tu.. rezeki sape tahu kan ?
Tapi dah kalu aku kat sini, achaner tu ??? baru pulak balik dari Msia nak balik semula !!!
So skang aku pujuk hati percaya pada rezeki Allah yang maha esa. Kalau lah ini bukan untuk aku, pasti ada rezeki lain yang Allah tetapkan untuk suami dan anak-anak aku kan. Percaya padaNYA. 
Insyaallah. 


Dah bertahun aku apply tuk peningkatan taraf kerja, baru skang dapat tapi dalam keadaan xmengizinkan pulak.. mmg frust la weyy.. 


 
 
 

0 Kritikan: