BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 17, 2013

Si Comel

Hai 
Saya seorang gugul 
Putih gebu, sampai ada orang tegur "macam anak cina"
mata sepet tapi bulat sebiji papa 
saya mmg persis papa! 
mulut mugil comel kecik je, merah bak delima
hidung xdelah mancung sangat tapi xlah pesek, sedang-sedang aja 
rambut hitam dan lebat, doctor saya puji "she have beautiful hair" 
TQ doctor, tapi 1 spoil sebab terpacak like boiboiboi. 
mama kata xpe nanti dah makin besar akan makin rebah
Mama suka gigit peha saya tau, kata mama peha saya macam drumstik tapi badan xlah debab sangat. Mama paksa saya minum susu banyak2. saya mmg suka pun, susu mama adalah sedap macam2 rasa ada. sebab mama kuat makan !! heheheh 
Papa selalu suka nyanyikan untuk saya, saya paling gemar lagu "papa ku pulang dari kota" bla bla bla. Bila papa nyanyi lagu tu sure saya gelak kuat-kuat. Suara papa sedap kot. 
Saya dah pandai buat "cak cekur udang gamit", papa yang ajar. 
Bila mama balik kerja selalu tanya "hari ni adik meniarap tak?", selalu papa jawab "kadang-kadang"
sebab peha saya besar saya jadi malas nak pusing2, tapi mama don worry lah saya mmg dah pandai. 


  
 Hai readers !!!
saya lah si comel itu 
Buah hati mama, papa dan kakak saya 


Happy Thursday !!!



 
 

0 Kritikan: