BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 16, 2013

3 Series

2013 maka umur pun dah menjangkau ke 3 series
Auw Auw kertu mak dah. 
Kenapa eh bila masuk angka depan 3 pada umur rasa macam takut2 ja 
eh dah tua ke aku ? SO pandai2 la muhasabahkan diri. 



 Bila makin tua ni, terus kesedaran diri timbul untuk lebih berjaga-jaga 
dari semua sudutlah 
kecantikan diri exspecially
Sekarang ni byk dah jualan-jualan online 
macam-macam produk ada kita just pilih yang mana berkenan dek hati dan bersesuaian dek diri
kawan2 aku pun ramai dah yang berkecimpung berniaga online 
good job nnti bagi special price kat aku ya. huhuhu 


Aku rasa dah ptt aku ambil supplement tuk diri 
 dalaman dan luaran 
dalaman tuk kesihatan 
luaran untuk kecantikan 
bukan nak cantik sebab nak tayang2, tapi cantik tuk kepuasan diri sendri dan suami
itu patut !!
sejak beranak dua ni, harus dah aku cuba sesuatu tuk pulihkan struktur dalaman. 
pelbagai jenis jamu ada kan, masa berpantang tempoh hari aku terpikat dgn kelebihan jamu mak dara. rasa bila makan persis dara dara gitu. 
tapi jamu ni kan panas, aku pula menyusukan anak so nak guna tu 50-50 
walau ada org bagitau bole makan bagi ibu menyusu dengan kuantiti skit tapi tetap cum "nanti nanti nanti" lah
padahal ? tekak ko xbole trima kan ! huhuhu 
bak kata tok laki "beli untuk perhiasan" 
actually aku dah cuba a few days tp stop sbb xbrapa nak go dek tekak. i kan anjer anjer anjer. 
tapi sebelum jamu tu expired dan kerugian rm60 lebih baik aku makan smula. Insyallah azam baru. 
Dalam patang hari tu aku amik Nona Roguy. OK la not bad hasil juga not bad. tapi kalu kau betul2 berdisplin bole dapat hasil PERFECT. aku biasa la mmg jenis suka on off xpernah serius dalam sesuatu. hasilnya #padanmukaaku# 


Kecantikan luaran juga sama penting nya 
1st impression gitu. 
bila muka licin putih gebu berser-seri kan best 
tapi bukan niat tuk berlagak-lagak okeh. no no no xbaik gitu!
Sejak dah rasa diri ni kertu, terus jerawat suka sgt menumbuh. Stress okeh. 
tumbuh 1 hilang, tumbuh satu yang lain. spoil tau
dulu pernah orang ckp kulit i bersih. tiba2 malu sndri, bersih sgt tu idokla tp setakat xde jerawat tu iyala. 
skang segala tok nek jerawat dah suka muka i. 
So far skang aku hanya guna pencuci muka,toner, krim then alas dgn foundation. 
xde produk2 tuk merawat kulit. But from now on i have too lah. 
cuma nnti nak pilih apa yang terbaik dan sesuai tuk kulit ni. 




Xsabar nak balik Msia dan consume semua semua semua itu.          
 
      
  
   

0 Kritikan: