BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 21, 2011

Si gemuk gedempol

nak nengok ke si gemuk ?
ish gedempol tu melampau la kot 
belum lagi dan xmahu 
uwuawuauwuauw a
takot !!
korang pernah rasa  xmacm aku 
ada 1 time or tahap tu nafsu makan ko membuak2 macam jin 
pagi heavy 
lunch nasi 
hi tea kuih muih 
malam dinner with heavy 
perut ko meminta2 je kije nya 
tekak ko nak mengunyah je mahunya 
aku pernah 
dan melepasi waktu itu aku jadi boooolaaat .. hahahahaha 
aku perasan waktu time aku balik msia feb lepas 
balik je Yangon omak ai seluar slack ketat seyyyy 
lepas tu wajib cover dengan berpuasa 
baru leh maintain balik but not to slim area 
aku ingat aku ni mmg dah xbole kurus eh .. tensi tau !
dan nafsu jin tu kembali lagi .. 
menakutkan 
tapi dalam pada takut hentam juga ikut nafsu jin tu 
makan seperti dunia aku yang punya 
har har har 
eh tapi betul tau seperti ada jin dalam badan 
bila time xde rasa nak makan tu sekali sehari je mkn enough dah 
malam relax je minum susu setangah gelas tidur lena tanpa perut nyanyi2 waktu malam
itu sebab aku salahkan cuaca 
bila sejuk hujan sokmo x ke perut tu berkeroncong je 
ish ish ish 
so minggu ni mmg aku ikutkan nafsu 
minggu depan aku akan berpuasa
sebab aku tidak mahu jadi gedempol !!!








0 Kritikan: