BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 1, 2011

Kek pisang "in d house"

Aloha 
other half i bakal melandingkan diri petang jumaat ni 
2 days more 
hati berbunga riang di samping rasa  xsabar nak menanti jumaat menjelma 
hitung-hitung hari ni penat eh 
so menyambut ketibaan cinta hati musti nak ready macam2 kan 
so semalam aku bake a banana cake bahasa melayu nya kek pisang lah 
hehheheh very simple kan 
baru aku tahu buat nya sonang mak ai 
rasa n rupa lebih kurang sama lah dgn kek pisang kat chow kit yang berlambak time nak raya tu 
so next raya aku dah tahu pe menu yang sesuai .. hehheheheh 
xyah beli2 kan 







 

bila aku nengok inti dalam tu mmg sama mcm kt chow kit tu 
aku dah senyum2 
bila rasa 
sendri puji NYUMMYYYYYY 
sampai Qk pun MAMMYYYYYYYYYY (read nyummy) 
thank you sayang for that compliment to mama  







1 Kritikan:

Aini said...

wah menjadi kek pisang klon chowkit yer...lps nie leh jd pesaing penjual kek pisang chowkit...hehehe....nice.