BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 21, 2011

Rendang ayam, kek coklat & Mee maggie


 mmg dah seminggu kebelakangan ni aku nak sgt makan rendang ayam 
so as usual nak makan masak lah sendiri 
mula2 kena kumpul bahan2 dulu 
bila daun kunyit ada lengkuas pula xde 
malam tadi cukup dah semua terus aku masak 
dan hari ni buat aku x sbr nak lunch makan dengan lemak pegaga aku buat pagi tadi 
musim hujan tajuk adalah "makan makan makan" 
gosh ! 


 ini adalah potongan kek coklat yang aku buat ahad hari tu sempena father's day 
walau papa jauh tapi ttp nak buat sesuatu 
cuma xdpt snap kata2 indah atas kek tu as i story last entry 
so snap aje la potongan 
papa "ini bukti okeh" ehehehhehe



me maggie sedap di rebus dan makan di waktu hujan !!
kejadian ini baru berlaku 3 minit lepas 
habis kan makan dulu baru sambung buat entry 
uwuauwuauwua 
aku terpaksa tukar menu sarapan dari roti cicah milo kepada maggie ayam rebus kerana hujan turun dengan melebat membuatkan perut aku berbunyi kelaparan yang amat 
perghhh nak salah kan musim ke ? padahal ..... uhuk uhuk sila buat xtahu ...



MINGGU DEPAN AKU HARUS PUASA !!! 
Insaf la SMM dari nafsu makan kamu itu








0 Kritikan: