BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 28, 2011

Assalamualaikum

Hari ni tengahari baru buka blog 
pagi mak bz layan cerekarama 
bukan curi tulang tapi isi masa terluang 
kalu x nanti meroyan bohsan aku korang gak yang pening 
minggu ni serba serbi cool 
atau lagi sesuai under control 
nape gitu ? 
sbb mggu ni makan lebih teratur 
xlah makan ikut nafsu macam 2 mggu lately 
macam jin ! hik hik hik 
semalam aku berpose 
Alhamdulillah
buka mkn nasi skit minum air sudah 
menu ? huh menyelerakan youuuu 
hari ni aku xbawa lunch boz pun ke office 
rasa malas 
cuma maid aku siapkan burger je tuk sarapan pagi tadi 
kejap lagi aku lapar rebus je maggie di pantry kenyang perut 
bukan xde slera tapi kureng la 
bagus juga xde la aku takut pada diri sndri 
lepas makan je menung 
xlarat den !
hum if tahu xbrapa rasa nak makan direct puasa pun bagus kan 
xpela esok la sambung sampai khamis 
 bole maintain kan je apa yang ada 
aku ni dah malas nak berangan kurus 
if betul2 aku puasa seminggu direct pun belum tentu kurus 
sebab minggu berikutnya tu hentam makan balik 
so aku skang xmo stresskan diri maintain kan pe yang ada skang 
ramadhan ni kalu bole kurus syukur gile if not redho je la 
selagi aku masih di terima dan di sayangi suami 
Alhamdulillah 
itu sudah cukup 
kebahagian datang dari hati kan 
cewah 
Aku xsabar juga nak tunggu next monday ni 
my mom n kwn mom nak datang cuti-cuti rehat-rehat 
ada aku teman shoping 
Qk pun xsunyi sangat kat rumah 
biar dia bergaduh ngan nenek nanti .. ehe ehe 
lagi pe nak tulis 
alahai cetek sungguh idea aku ni 
sorry lah 
bai bai 




2 Kritikan:

Anonymous said...

Syg wlau cmne skali pn u i ttp syg n cinta sehingga keakhir hayat.xperlula smpai nk menahan perut semata2 nk kurus.bt ape menyeksa bdn.nnti sakit lg ssh.dhla kite duk brjauhan.maintain je.2pn dh ok bg ayg.kasih syg seseorg 2 bknnye trletak pd rupaparas or tubuhbdn.klau ini yg kite pegang dlm idup mmg xkekalla.semua 2 xkekal.hanya hati yg ikhlas n baik je menentukan kebhagian sesebuah rmhtgga.

ayg ttp syg pdmu.

smms said...

tq yang .. u mmg terbaik tuk i .. love u till end