BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 1, 2010

Hebat ke xhebat ?

Ketiow Goreng 

Asam pedas ikan pari 

Ikan cencaru masak kicap ala ala pedas 

Kentang + ikan bilis goreng bercili 

Kobis goreng 

ikan masin

Bergedil


huh penat memasak okeh 
ok ok aku tahu ramai yang lagi hebat dari aku 
tapi kalu uols nak tahu aku xpernah sehebat ini sebelum ni 
tu yang rasa diri hebat sangat 
masak tetap masak tapi bukan byk2 menu mcm ni tuk kami laki bini berdua
ni istimewa kerna mama n papa aku berbuka rumah kami semalam 
jam 4 text "ma buka umah u nak hntr beras"
kelam kabut tukar plan dari nak ke PKNS terus pikir menu apa nak msk tuk mereka nak balas jasa (cewah) belikan aku beras basmathi 50 kilo utk "posting" nanti 
tenkui pama ..love yu (jimat duit i 6ratus.. okeh) 
terus turun bawah p kedai runcit beli mana yang aku nmpk depan mata
maka itula hasilnya 
Asam pedas hubby nak dia suh wat asam pedas letak lada hitam tu 
ketiow goreng aku rasa nak masak sbb lama xmkn 
ikan cencaru takut papa xmkn asam pedas i lain dari mama msk so buat ikan cencaru tu tuk papa 
kentang + ikan bilis bercili tu kami suma mmg suka 
kobis hubby nak jugak 
bergedil speacial tuk mama' fav 


hubby p bazar beli murtabak keramat yang panjang berjeler beratur tu 
mmg superb rasanya !!


Badly bila pagi tadi kunci jam 450am tapi terjaga 640am 
boleh ?
itu pun hubby yang tersedar bila rasa cum hari dah cerah 
how come sri leh jadi cmtu ? 
rekod beb xpenah aku xterkejut sahur tau 
hubby kata penangan masak byk sgt kot 
akhirnya baki makanan ke cik tong la 
haihhhhhh


6 Kritikan:

intanz said...

menu asam pedas samaaa... smlm kan? rasa masin2 masam akak letak nenass.. hahha.. maklumlah tak rasa kata posee. ahahah..

selalu mmg kalu da masak2 n da plan nnt nk sahur akak mesti telajak jugak.. cik tong makan lah ye.. rezeki cik tong.. ahahahha

smms said...

kalu terlajak tu byk mkanan membazir kan kak .. xbagus tul ..

mama affan said...

wah..mmg hebat..kalau ryna mmg fail..huhu..

Zahra Al-Rasyah said...

yes! hebat sangat.tabik la kak.huhu.saya stakat ni 3mata lauk je paling banyak.itupun dah nak terpingsan dah.huhu.

Unknown said...

Wah! Hebat2 aku kagum..aku kalu dah 6jenis tu pakat yg lain tu ulam2 lah kan termasuk dlm 6 dish tu hahaha!

50kilo tuuuu ... cayalah pakcik mohamed! hehehe..

smms said...

fikaryna : 1 masa t akan leh jadi hebat gak

iemazahra : mmg la kamu xleh msk byk ngok keadaan kamu t kaki cramp pula .. 3 pun dah cukup bagus ..

leen : sekali setahun leh lah cmtu hari2 lobam den ,..huhu

yes 50 kilo sekali bagi guni .. tq sgt en mohamed ..