BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 30, 2010

Aku Bersyukur

Alhamdulillah 
terima kasih tuhan di atas kesenangan dan kesusahan yang kau berikan 
kita kena sentiasa bersyukur di atas suka duka yang Dia berikan kan 
tuhan maha adil tatkala dia berikan kau kesenangan dia akan selitkan juga sedikit kesusahan sebagai tanda ingatan kita sentiasa padaNya 
Aku jua begitu 
bila tuhan permudahkan 1 perkara 1 perkara lain pula akan jadi sukar 
tapi aku redho dan bersyukur 
kerna aku tahu Allah itu maha adil 



Perjalanan persiapan tuk berlepas jauh setakat ni berjalan baik 
tapi serasa seperti masa itu tidak cukup 
maklumlah pergerakan/persiapan dalam bulan puasa bateri agak cepat "kong" kan 
so tindakan agak slow 
tapi aku akan cuba yang terbaik 
sampai dah 2 malam aku berbuka tanpa makanan berat hanya minum air dan 2 keping kuih 
sahuR pun hanya jamah 3 sudu nasi itupun dipaksa 
mungkin kerna aku terlalu letih jadi selera makan xde
di tambah pula dengan dugaan QK demam campak versi II 
last 2 wiks dah kena tapi xkeluar habis n dia tidak la seteruk sekarang 
sekarang kuar bintik tu habis 2 muka n badan 
dan dia agak meragam setiap malam 
siang juga tidak bole di tinggalkan lansung 
jadi kena hadap ja mmg xjadi kije 
aku n hubby setiap malam dah macam jadi zombi kg pisang 
tidur mmg x cukup lah + penat lagi 
sian QK 2 3 hari ni kena mrh byk ngan mama kdg2 papa pun terlepas 
bukan apa sbb faktor diri yang terlalu penat wat kita hilang pertimbangan 
tapi setakat ni masih bole di kawal 
tinggi suara sesekali tu baisa la 
sorry ya QK mama 
smuga QK cpt sembuh leh kita p shopping 



Haih sebut psl shoping 
huh las wik p jalan TAR n sogo 
mak aiiiiiiii org macam ulat okeh 
ramai giles 
xsyiok lansung nak shoping tmbh lak QK yang x sht so beli mana yang pnting n main grab je tanpa pikir2 belek2 dah
baju melayu n kurung mmg xbeli lagi so kami plan nak ke PKNS lari ke sana lak mebi sana x seramai KL ..huh !!!



Sejak beberapa hari ni aku mmg x dan nak msk di rumah 
n kami mmg xde di rumah pun 
kesana sini setlekan apa yang ptt 
kalu  x kami buka di luar aku akan tapau sj di bazar 
kesal juga byk menu-menu tertunggak yang belum di laksana 
tapi apakan daya kami mengejar masa sekarang 
hari ni isnin tapi isnin depan nya plan dah ada dalam kepala otak ni 
 cmno ???

9 Kritikan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kita pun lom shoping lagik ni...esok baru nak pi

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

man..man ye yang

MamaIcha said...

sabar...itulah yg sebaik2nya :)

get well soon ya cayang

smms said...

anje : ktia pun lum hbs shoping lagi sok nak lagi PKNS pulak ..

mama adam : kdg2 xter man man gak .. huh

mamarissa : amin

mama affan said...

qk x sihat ker..siannya..sabar yer mama n papanya..

Unknown said...

takpelah..buat yg mana sempat..sian anak tak sihat, hope she'll recover soon aminn

Zahra Al-Rasyah said...

Alahai, kesian QK.masik2 sakit ja.huk. apapun, persiapan anak lagi penting kot.huhu. syukur dan sabar banyak2 tau.

~Rina Mazlan~ said...

Sabarlah ye.. dugaan kita ni macam2..

smms said...

fikaryna : qk kena demam campak kali kedua

ina: ye kesihatan anak di utamakan ..mama redoh ja xbeli baju raya ..huhuh

iemazahra : anak kecik cmtu la .. bersabar bila baby-baby kamu lahir ni ..huk

rina : dugaan ramadhan