BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 3, 2010

Break for 2 weeks

Salam 
siyes kekangan masa sgt x izinkan aku tuk tulis lebih dari apa yang terhasil dlm en3 kali ini 
ini mungkin post terakhir aku 
oh relax relax post terakhir aku di malaysia kot 
cewah 
yela aku dah start cuti next week till aku berangkat 19/9 
byk urusan yg msh lum setle 
bila pk byk leh stress tau 
so man man je la 
all ofismate sorry next monday i dtg ofis ya nak gak jumpa uols 
hari ni tersgtla xsempat kelam kabut gile babing 


so maybe blog aku akan sepi tuk 2 minggu 
meaning bila aku sampai 20/9 i will get back to normal 
di rumah ada netbook sorry la mmg xdan jgn hrp la 
bila aku update 20/9 maka aku adalah di bumi Yangon pula 
yuhuuuuuuuuuu apa makna tu suka ke duka ? 
arhhh gamble sudah !!
cuma kalian tlng doakan aku n keluarga sejahtera n sumanya berjalan dengan lancar je la ea 
korang2 suma musti dah ada mood raya kan 
aku ni bermacam2 mood campur baur 
so di kesempatan ni bole aku nak ucapkan selamat hari raya serta mohon maaf zahir batin pada semua teman-teman walau di mana kalian berada 
smuga syawal tahun ini memberi kebahagian buat kita semua 

ok da da 
selamat semuanya 
moga kita ketemu lagi 







1 Kritikan:

akiss. said...

aku doakan yg baik2 utk ko seri. semoga tabah hadapi kehidupan baru, semua2 lah. :)