BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 23, 2010

1st picca @ Yangon














ha amcam ok x?
hehhehe korang aspek gambar pe ?
sowi la xde gambar pemandangan or whats related about yangon lagi 
harap maklum belum keluar rumah utk bermesra lagi okeh 
 hari ni lunch time aku nak p take pasport photos itupun aku request bawa family sekali bole ?
yo lah dari dorang bertambah keras dlm apartment tu atlist da gak keluar kan sian depa
so ini je la gmbr yang berjaya snap malam tadi b4 me n hubby go for welcoming dinner 
bila kuar rumah dgr QK nangis nak ikut 
mama papa dah siap cantik dia duk pakai baju tidur bila xbawa dia jerit la dgr 1 apartment kan 
smpai bawah aku kol bilik xdgr dia nangis dah hati sedikit lega 
bila balik dia dah tidur 
nenek kata nak tidur rengek2 sebut "ummmmma ma ma" 
yela kami mana penah tinggai dia malam2 nak tidur musti mama or papa yang tidurkan 
bila b4 tidur x jumpa pama dia jam 2pagi dia bangun n duk tepi baby cot dia n usik badan aku kejut okeh 
tergezut aku 
terpaksa la main2 ngan dia 1/2 jam than tidur smula 
qk going to 1 year old next month 
dia dah makin besar n dah makin "cerdik" meaning dah mula paham erti hidup 

mama love yu baby !!




2 Kritikan:

Unknown said...

excited nak tunggu cerita di sana ^_^

husband ngan mak ikut sekali?

smms said...

yezza hubby n my mom ikut ..tapi balik soon .. tinggai la i n qk ja ..sob sob