BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 3, 2010

Syukur aku di lahirkan tidak pekak

Al kesah 
Citer hari senin lepas .. aku MC .. 
sebab ? mslh telinga ! 
nape ngan telinga aku ?

doc : da bengkak mcm bisul kecil than da mata kat bengkak tu 
aku : tapi sy rs denyut n kurang dengar la doc 
doc : ya, pendengaran awk mungkin akan hilang dlm 50-60% kerna bengkak tu menutupi gegendang telinga awk n watkan awk rs denyut .. 

gosh ..rs sakit itu sampai skang okeh ! 
dah 3 hari aku menanggung ..mkn pain killer pun masih terasa nyut nyut nya .. 
siyes aku sgt x tahan n hilang suma kekuatan menaggungnya .. dah 2 mlm urusan tido mlm QK di uruskan papa nya .. aku surender ! 


tapi siyesly aku dah pnh la rs cumne kalau pendengaran x brapa nak clear .. tapi bila dah jadi cum ni terpikir ka kemungkinan ka aku akn pekak .. menurut doc tidak .. lega skit rsnya .. 
1 lagi fakta aku baru tau, doc ckp manusia xperlu tuk korek telingan kerna Allah dah jadikan da 1 dinding halus kat dlm telinga kita tuk mencairkan taik telinga dah taik telinga tu akn kuar dgn sndri nya bila kita tidor @ mandi .. tibe ter relise pttla kdg2 taik telinga QK tibe2 seketoi terkuar .. so readers sape yg berhabit korek2 telinga sambil stim2 kan mata hindari nya skang t jadi cum aku pekak sementara .. huhuhuhu .. cuci2 kat bahagian luar ja ..  

 

ubt yg aku kena mkn .. aku adalah seorang yg tidak takut ubt kerna mau cpt sembuh.. tapi rs cum rasa sakit tidak hilang lansung ! 
kerana apakah ?  




3 Kritikan:

mama affan said...

moga cepat sembuh..x nak hlg nikmat dengar..huhu..

Unknown said...

bru mlm td korek telinga stim abesss..sambil ngadap cermin aku korek hehee

smms said...

ryna : tenkui ..syukur semakin pulih

leen - jgn amalkan t sakit cum aku ..huhu xtahn wooooo ..