BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 10, 2010

Sessi luahkan rasa sambil minum vico + roti

Morning 
aku yg  minum vico + roti hotdong hand made pagi ni 
korang  bfast pe ?
senanya mggu ni aku agak serabut + buntu + bla bla bla lahh 
sampai x tau nak describe gimana rasa itu 
huh !!!
kesah telinga semakin ok dtg lak 1 lagi penyakit lama 
iaitu sakit GIGI 
dari b4 pregnant mmg da sakit gigi tapi dah p pakar tuk solve 
terngiang2 lagi ayt doc tu 
"insyaallah pas ni pasti ok"
mmg ok  
tapi setahun ja 
skang dah mula rs sakit smula
xsalahkan doc
aku rs aku yg agak lasak menggunakan gigi tuh 
hummmmmmm  
rasa cum nasib sll xbaik ja lately 
bukan pertikaikan nasib @ takdir tapi lebih kpd rs cum nak muhasabahkan diri 
 sbb mcm2 benda aku wat n cuba seakan x menjadi n bertuah 
jadi aku pasrah ja 
tapiiiii .. 
aku redho atau lebih kepada sudah mula tuk give up !
Tuhan benci pd hambaNYA yg berputus asa kan 
aku cuba tuk tidak ke arah itu 
tidak berjaya lebih byk dari berjaya 
bagaimana ? 
apakah ?
dan 
mengapakah ?
da benda yang inigin aku luahkan di sni 
rasa cum x sesuai
dan 
xmo pulak tunjukkan kelemahan diri yg melampau 
tapii .. 
faktanya ada kala manusia akn penh merasai hidup di bawah 
kerna 
hidup kan ibarat roda 
kejap di atas kejap di bawah 
ini lah masa aku
hanya sbr n iman  menguatkan semangat 
di samping insan2  tercinta  disekeliling  ku 
 serta doa menjadi pendinding hidup 
Alhamdulillah aku padaMU 
diatas segalanya 
Terima kasih 
SEMUANYA



2 Kritikan:

mama affan said...

rasa camane..tp sakit gg mmg x terluah..x bole nak describe..kan..

btw ryna da kirim kat adik yg keje kat parcel c utk anta kat zura.dan da bagi no phone zura kat dia..mgkin t/ari ni kot..huhu..

smms said...

oh tghr ni nak hntr kat saya ?
alamak lunch ni nak p klinik gigi ..sian kat dia kena hntr lak ..