BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Mar 29, 2010

hari ni nak citer pe ek ?

oleh kerna tajuk pun dah tunjuk keblurran 
jadi en3 ni pasti hasilnya akn  ter caca marba 
1st of all 
berita gumbira papa dah discharge 
hari jumaat ritu 
tapi hari2 still kena p dressing 
n nowly duk umah my sis kat somban 
sementara tgg next oppoitment  tis friday 
tukar angin duk sana lak 
tapi my mom jap2 text "ma boring la" 
mana x nya duk sana tido ja nak watpo lagi 
**hrp maklum my sis tu masih bujang ya 
kalu duk ngan i leh gak main ngan cucu 
aku reply text smula "xpola relax je la"

sejak 2 menjak bermenjak menjak ni 
mmg aku agk bz ngan comitment family 
buktinya ? seminggu xngok na o mei n diari AF k 
hik 
so las wiken baru dpt brht2 n bawa QK p jejalan merangkap shoping brg keperluan 

nak citer psl semalam lah
smlm pama n my sis dtg smula ke umah i amik brg mereka dari KL 
kami suh la tgg mkn dulu kebetulan jam dah kul 12 
tapi aku lum la msk lagi baru nak mula 
kakak aku tu pot pet pit pot nak cpt 
ye ye xnak naik katanya nak mendobi baju dah 2 mggu xbasuh baru balik kursus 
aku ngan dia mmg kena diam xleh menjwb kalu x haru biru 
sbb dia ni baran lain skit 
so aku kena la lembut 
baru serasi ka 
dia kan kakak
xmo bagi dia bising n terus bising mcm lipas terkudung ekor aku msk semalam 
dari 12.25 - kul 1 dah siap leh mkn 
menu nya : ikan goreng n aym goreng crsipy (ikan n aym tu suma baru kuar dari peti nak kn tunggu cair ais tu suma okeh! - peti ais aku tu mmg cpt sgt beku) 
ikan masin -xpela goreng ja sonang
sayur bayam rebus - tuk papa sbb papa mkn masih pntg (baru terhegeh nak siang bayam tumbuk bwng ikan bilis bagai) 
timun - xpe jap je racit racit 
ubi kentang + ikan bilis mask sambal - time tu la baru nak blend cili, kopek ubi kentang bagai 

nape suma baru terhegeh2 nak wat kan ?
sbb nya pagi tu kami bfast heavy n ingt nak msk lmbt skit 
n x sangka lak pama aku nak ubh angin duk somban 
so bila dah ajak naik ats kena la msk kan 
+ lak ngan my sis nya bebel nak cpt 
suma benda lum ready + cili yg dah blend lak kebetulan dah hbs 
perkara mudah jadi rumit la 
kalu mulut bisng tgn tlng xpe 
ni mulut je bising yg gerak 2 kerat tgn aku ja + 2 lagi tgn en suami yg kdg2 aku pngil tulun skit2 
mmg xminta tlng mama aku sbb dia pun high blood naik smlm so suh relax ja 
masa xbyk maka hasilnya ala ala biasa je la 
gipun papa i x mkn lemak2 ni 
hik hik 
hrp berpuas hati ya dgn menu itu 

eh korang pnh p bangi kopitiam ?
aku dah p tau
syiokkkkkkkkk wa ckp lu 
so aku rekemen kat korang pd yg lum p duk area bangi-putrajya better p torai 
hingga menjilat jari 
al kesah aku teringin nak minum2 ptg mkn cendol 
pastu ternmpak bangi kopitiam 
pe lagi "jom singgah"
hrp maap gmbr x snap memandangkan kami nya lokasi tengah2 n ramai org lak tu 
xmo lak di label jakun t 
lagipun laki i suka perli2 t nyampassssssss 

pst pst 
nk tanya skit la  
to mummy2 yg baru setahun kebwh delivar baby 
korang pntg mkn lagi ke ?
ok for bfeed's mom of coz kena pntg kan 
tapi bg mom yg x bfeed mcm aku ?
nak gak tau pe yg korang msh pntang 
aku baru/dah 5 bulan delivar 
laksa masih pntg kata org laksanya tu sejuk toi ka ?
ais masih pntg tapi smpai las wik ja 
hik  hik dah 3 4 hari aku belasah ais 
har har har sgt teruk kan ? 
xpe pasni pntng smula 
lagi pntg pe lagi ?
korang minum air akar kayu ka ?
yerkkkkkkkkk  

da info share la ya 


0 Kritikan: