BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 13, 2009

Sape yang patut dapat hadiah ni ???

Al-kesah..
Khamis ni besday Mr Hubby saya ..
mmg dok ngah berpikir2 ni pe nak present kat dia..haru gak la memikirkan nya sbb kena ngok2 gak peruntukan yang ada .. dah la wish list dia bukan sebarangan okeh !! RAYBAN menjadi pujaan hatinya .. survey price paling murah RM600+++ .. Mmg takkk la kan wahai suami ku ..ahaks !! tapi akn ku cuba yang terbaik utk mu ayang ku .. eh ke laut lak aku cerita .. k k berbalik pd motip utama ..

Semalam p alamanda nak beli brg dapor ..tapi terbeli benda lain lak ..huhuhu
uols ingt x entri mggu lps aku pnh tanya antara JAM n PERFUME mana yang korang nak beli dulu ..
ha ni la jawapan nya ! besday Mr suami yang semakin dekat aku lak yg dpt hadiah ..wahwhawhhahwh mak mmg soka .. TQ HUBBY !
jom kita lihat pe yang aku dpt ..jeng jeng jeng ..

^
^
^
^
^
^
^



ehehhehe tu paper beg ja .. pe dlm nya ??
jom scroll lagi ..


^
^
^
^
^
^
^
^
^





tadaaaaaaaaaaa .. tu la hasilnya ..
sy dapat HANDBAG baru !!!ek ELLE ek ELLE eksion lak dpt handbeg baru !!... hik hik hik



handbeg tu ja baru .. purse tu thn lps nya present time besday .. ELLE gak ek ..yela purse n handbeg kenala sama baru sesuai ..adakah aku penggila ELLE ? hummmm agaks la ..
Mr Huby said " ni present annivesary (wpun lmbt lagi 15/11 nnti) merangkap present bulanan n merangkap present akhir tahun .. wah over kan ? n siap psn lagi pasni jgn minta handbeg setahun !
dgn patuhnya aku jwb "baaaaiiiikkkkkkk".....(sbb dlm otak aku pikir xpe je xminta handbeg setahun, pasni aku nak beli handbeg beli sndri nak beli Jam or Perfume leh minta kat dia ..hahhahah betol xxxxxxxxxx kawan kawan ???)janji dpt kan kan kan kan ..

tapi agk terkilan gak la sbb kalu beli handbeg kat kedai tu akn dpt 15% diskaun utk perfume PARIS HILTON idaman makkkk tuh !! ikutkan hati mmg nak tapiiiiiiii x sampai hati lak takot x terkejar budget for our bb nnti ..nasib terdgr seru dari bb "MAMA pls control ur self!! " okeh okeh hehhehe

AGAIN TQ YANG, EMUAH !!
nantikan present dari i lak ea ..
(psstt nak bagi pe ni ? sgt buntu! nak p dinner katne ek yang bercandle light ?)

4 Kritikan:

MY HEART said...

Sis,

Dinner kat Tasik Idaman.. memang lomatik abes... ada candle light sana sini lagek..

Hadiah pulak beli arr jacket ke ato jam ke ato pepium ke ato jeans ker.. baru arr syiok. Kompom dia selalu pakai punyer... dan paling penting dia bertambah sayang kat awak....

smms said...

kak tasik idaman katne ? da ctc details nak kena booking siap2 ni ..

Anonymous said...

mek..patut laki kO bg handbag besO lg..nnt nk letak bOtol susu+pampers+baju bby+puting..hehe..

smms said...

amamak anonymous ni sape?

handbeg beso da dah nak letak suma perkakas tuh ..ni utk beg melaram pas pntg nnti ..hihihi