BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 8, 2009

Nape ngan aku hari ini ?


Pagi tadi kul 830am dah bfast ketiow goreng bawa bekal dari umah ..msk okeh !
tapi dlm kul 10 lebih tadi tibe2 muncul rasa nak bancuh milo 3 in 1 n cicah ngan biskut LEXUS mentega kacang n coklat berkrim .. perasaan itu seolah2 meronta2 tau !
terus aku tanpa segan silu tanya org sekeliling "sape ada milo 3 in 1??????
tapi malangnya milo xde musim skang ..yg depa da teh tarik .. xmo sy nak milo jugak !
actually nak kata lapr xlpr sgt wpun da rs skit lpr tapi masih lagi dlm kondisi leh control until lunh time .. tapi maybe sbb aku mmg ngah buhsan tahap gaban tu yg rs cum nak menyumbat ape sj ke dlm mulut ni.. tu yang kuar rs nak mkn itu ini ..
tapi finally aku mengalah ngan perasaan meronta itu sndri dgn amik keputusan utk bancuh teh o sajer .. (stok teh mmg byk dlm drawer ni)




ni la teh o saya ..



teh o panas yang di celup ngan biskut LEXUS n kek gulung London Roll strawberry ..
setelah memperolehinya aku rs sgt puas n lega wpun keinginan air aku adalah milo bukan teh jnji ianya air pns n boleh di cicah2 ..huhuhu dpt cicah skit n sedut air skit pastu terus xmo dah air tu da lagi separuh ni ha xhbs .. sape nak sambung cicah ??
elellele ntah2 uols pun da yang terkena penangan mcm aku ni ..kekkeke da ke yang terus p cari milo or teh ..
sedap weh kepuasannya merasap hingga ke dalam sanubari !!


itu kes 1
ni aku nak up kes ke2 ..
pepagi lagi kije aku adalah kms bilik bos div aku yang tlh p posting .. tibe2 terjumpa 2 buah buku spt dibawah .. sila scroll ..

-
-
-
-
-
-
-
-



Kesempurnaan Solat (ustaz Baei Jaafar)
&
Panduan Zikir Harian ( JAKIM)



dengan rs rendah diri n penuh keinsafan aku tlh ambil buku itu utk aku tatapi pd waktu kebuhsanan aku ni .. sekurang2 dpt menmbhkan ilmu utk aku kan ..
dan ternyata ianya berbaloi baloi kerna % buhsan sy telah turun ke 92% ..kuang2 .. tapi xtau la sampei bila ianya berthn kerna sy bukan seorang pembaca .. suratkbr pun ssh nak bca aku nih !!

cuma terpikir adakah tindakan aku pagi ni agk luar biasa atau harinya semakin hampir ??????
uwauwuawuau tidaksssssssssssssss




0 Kritikan: