BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 1, 2009

Pre Open House

hahah aku pun xsure title aku tu btl ke x sbbnya x tau bole ke x wat open house utk kengkawan nnti kena ngok kelaratan aku .. dah cukup2 bulan menghitung mggu ni takot xtercapai dek badan ku ..huhu

tapi mlm tadi special utk my bes buddy ms sekolah dulu .. kwn2 baik kan lagipun xramai so bole la msk skit2 .. tu pun rs gak pnt sbb ala ala kelam kabut ..
mana x nya, kul 6 baru nak p beli brg kat tesco kerna suami ku terhover kije lak terpksa la aku pasrah dan tanam sabar byk2 sdgkan dlm hati agk tensi ni pk betapa aku akn kelam kabut nak wat itu ni dlm ms kurang dari 1 jam kerna depa dtg pas magrib .. klau depa terlmbt xpe tapi siap msg dtg awl nak tumpang solat mmg tmbh kabut la lagi ..
645pm baru sampai umah cabut tudung tukar baju terus ligat di dapur .. mmg dah siap warning pd encik suami ku kena tlng la sbb dah lmbt kan .. mmg dia rajin membantu kalu x mmg haram depa dtg masing terkontang kanting .. aku msk dia potong lemang potong buah basuh pinggan, sapu lantai mop umah .. dlm 45 minit kami cekap selesaikan sumanya tapi x dan mandi ..hehehe bila depa dtg ngah solat kami curi2 la mandi sesama nak cpt nya pasl.. eh tershashul lakssssssssssss...... 18sxxxxxxxxxxxxxx. (acah mak enon!)
ngam2 depa dtg aku siap suma nya cuma sos spegheti masih di dlm kuali tgg btl2 mask .. dan hasilnya SEDAPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.......... bukan aku puji dri sndri okeh depa puji .. (gugulzz btul kan sedap? aku x pasan kan ..nggenegengeenege) xsedap depa ckp sedap pun aku trima .. hik

to my gurly gugulzzzzzzz ni picca kita semalam :



cla n linda ~ peace !!


uishhhhhhh syok ke mkn ?


iema, cla n linda
penuh gak la meja tu kan ..hehheh


oleh kerna picca tanpa serkup kepala jadi 1 je da gambr sy ..hihi


eh tibe2 da gambr ni lak .. depa ngah kusyuk ngok berita kami di meja mkn hangt bergosip !








3 Kritikan:

MY HEART said...

Untuk owang yang jawoh tingkat 1 ni bile pulak?? Wat ler open ause untuk ahkak2 vogeu ni ahaks!

smms said...

tu la.. rs cm nak wat tapi takot x larat lak .. akk tolng sy msk le ..hehhe

MY HEART said...

masak?? hehehhe.. oder kedai je le.. ehheheh...