BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 7, 2009

Cerita kedai kopi

Ape yang korang phm bila sebut ttg cerita kedai kopi? yes pandai .. bila org bercerita2 kat kedai kopi musti borak2 kosong sambil pekena kopi or teh tarik !
so aku sj jerk pepagi rabu ni nak beborak ksong sambil menutup kebuhsanan aku ni ..

Semlm ptg hubby amik cm biasa lebih kurang 530pm.. masuk je dlm keta kuar dialog
"syg, ayg kena p ofis smula jap la Jack suh email programme"
oleh sbb dah biasa ngan situasi p balik p balik ofis dia aku pun jwb simple ja "OKEH"..
hati agk lembut skit semalam tanpa muncung sbbnya umah dah dekat kalu nak balik kl agks kedepan skit la kot muncung aku tuh .. lagipun semalam mmg dah plan nak ke alamanda utk berdinner di noodle station tibe2 rs sebelum bersalin nak gak mkn tuh ! tapi plan awl balik umh dulu mandi manda than baru p tapi dah 630pm masih di bangi terus tuju alamanda je la ..

Sebelum mkn p parkson jap encik suami nak ngok kasut kije ..
round nya round sampai nak tercabut lutut den xberkenan gak dihati nya .. wpun ngah agk sale kat parkson now .. nak hangin xleh nnti cancel beranja noodle lak ..hik hik .. bole ke ckp "xpela nnti kita p JJ balakong la ayg nak BONIA tu gak ..wah demamnd nak Bonia ja .. mcm la xde Bonia kat parkson tu ! mmg xde pun yang dia berkenan tuh.. cerewet gak laki aku ni kan !!! gosh
dah xberkenan aku ingt terus la nak p mkn tapi xmo lagi, ajk aku p ngok kemeja lak .. wahhhhhhhhhhhhhh nak bershoping lak dia ni..dpt bonus kah sudah ???duit terpijak ????? x btau aku pun x beranja baju or pe2 utk aku pun ..uwuauwuawuau dah mula mencari2 jawapan ..kata hubby dia dah lm xbeli kemeja ..betul gak tuh,da la 2 3 bulan x shoping kemeja kije dia .. so p la teman cari jap lantak la as long as dia xguna duit mak kan ..huhuhuhu
pilihan utama pastinya RENOMA .. lelaki mmg fav jenama tu ek ..n yang dia berkenan tu mmg cantik jugek mak berkenan kaler BLUE !! try try smart trus grab dpt less 20% kot..bole lah .. pastu jalan lagi .. aik x hbs lagi ke ? leh siap suh aku dudok2 dulu kalu penat .. ewahhhhhhhhhhhhhh ewahhhhhh shopping sorang2 nmpk!
than jumpa john master sale giles 70% nak beli lagi 1 kaler BLUE gak okeh belang2 ..aku ckp
istri :aik yang xkan biru lagi xbuhsan ka
suami : yang ni patern lain skit syg okeh ni
istri : ha try yang ni lak kuning
suami : ish ayg xleh kaler kuning2 ni ..
istri : hummmmm sukati la (ibu mengandung jika perut lapr mmg xmood nak lyn dah)
kekkeke nak try amik size L promoter tu lak xde p rehat melepas la en cik suami nak beli nak tgg aku dah mula pegang2 perut, sndri mau ingtttttttt laaaaaa ..

Pastu ms lalu nak p mkn tu terlalu kat tmpt perfume
suami : syg nak perfume ke ? pilih la nak mana ?
istri : pndang si suami sambil senyum snis n tarik telinga dia tanpa kata2
suami : lor pe ni, betol la tapi amik 1 je xyah amik set ..
istri : alaaaa perfume kalu x amik set rugila harga lebih kurang ja
suami : ha nak pe DKNY ?
istri : sambil menjeling aku jwb i nak DAVIDOFF la !!!
suami : p la ngok
istri : aah nak suh ngok perfume ke suh ngok salesgulz perfume tuh ? jeling lagi ke arah suami sambil berjalan laju ..

harap maklum itu hanyala dialog kosong jerk.. aku x dpt pun perfume spt yang di dialog kan ..sbbnya aku pun xsure laki aku ni betul2 siyes ke or betul2 gurau .. ish keliru ni kalu betul nak gak aku tuntut leh beli hari ni ke sok ke jika offer masih open..sbb aku mmg sll ckp aku dah sgt xleh bau tommy tu .. nak muntahhhhhh !!
hum tapi bila pk pk balik dlm keadaan skang ni aku xptt utk maukan itu n ini, bersalin lagi pntg so encik suami sila berjimat cermat nnti i xleh bersalin di KBMC tuh ..

pst pst tapi jika diberi pilihan antara perfume ngan jam mana uols nak dulu ?
ni angan2 je dpt bila tu x tau la kan..

okeh sekian utk laporan pagi rabu ..nak mkn nasi lemak suami terchenta beli kat bwh blok katanya nak rs sedap or x, wpun aku telah bgn pagi wat roti telor hancur mayonis dia .. xpe mak nak pulun mkn sebelum pntang nih ..alang2 dah mmg gumuk !!!
jommmmmmmm bfast





0 Kritikan: