BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 26, 2009

Aku masih disini ~

Yezza aku masih segar di sini ..sini tu di ofice okeh ..
masih bergerak laju ni haaaa .. wpun kdg2 dah mula rs x slesa .. pagi ni lak tibe2 kena sesema n sedikit rs asma menyerang tapi now dah mcm skit ok kot .. hrp aku sht ja sepanjang mnggu ni kerna "im playing with the time now"
las saturday p cek up dok said oke sumanya cuma lum tibe msnya bb btul2 nak kuar .. tapi masanya makin dekat !
tiap2 mlm papa bb tanya bila bb nak kuar coz we all dah btl2 ready tuk trima kehadiran bb ..
wpun mama mmg akn takot tapi mama yakin akan harungi dgn tenang, insyaallah ..
n tetiap mlm juga mama minta maap ngan papa supaya sumanya lancar .. hehheh

Esok da cek up lagi dok said nak cek kematangan bb mana la tau dah leh delivar .. wah tibe2 sok p hosp terus x balik dah bole delivar, wau !!
Andai kata mulut aku ni masin agaks2 blog aku ni bersarang dlm 3 4 hari tu tandanya aku sdg bercuti panjang .. 60 hari youuuuuuuuuu ..yuhuuuuu .. n jgn lupakan doakan aku yah !
kalu x delivar sok mebi aku akn berMC rehat di rumah atas nasihat doktor ..

okeh semuga berjumpa lagi ..
pasti aku rindu utk berblog wpun reader2 x rindu utk membaca hasil blog aku ...whatever !
alallalalallalalalallalelelellellololololololo


2 Kritikan:

Leen said...

Hai!
Sri aku doakan agar ko dipermudahkan segala proses melahirkan..


xoxo
leen

Sweetie Pie said...

tahniah k.sri.......