BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 14, 2009

X lama dah !

Beberapa hari je lagi ramadhan akan berlabuh menjelangnya syawal ..
excited ke nak sambut syawal thn ni ? hummm of coz teruja sbb aku beraya sebagai seorang istri ..yuhuuuu
jadi suma kelengkapan harusla ditaja x mcm thn2 leps kije kena beli baju raya sndri ..ahaks hover kan suma nak hrp laki ..kui kui .. arhgggggg tapi yg pasti suma dah ready tinggal tunggu hari kedatangan syawal ja ..
baju raya tema kami tis year soft pink okeh, ala ala suwet gituw nak ngok betapa suwetnya tggu entri after raya nnti ... wpun aku tidak selangsing thn2 lps tapi tetap nak vogue okeh berbaju raya .. dpt la 2 helai thn ni..thn depan akn aku qada' berkebaya n or berkurung moden (itu pun kalo bdn bole cantik smula cm dulu ces !)
kuih raya thn ni mmg kena lebih dari biasa sbb da byk umah kan umah mama umah mertu umh sndri ..uishhhhhh tapi mujur hubby pun pandai mengorder sana sni kat ofis dia tuh .. sape order dia la byr kan ..save save ! kekkeke
lagi pe ek nak cite psl raya .. oh raya dimana ????? hahah thn ni undian berpihak pd belah saya raya di rompin bersama keluarga ku .. heheh bukan undian senaya tapi pakatan telah di buat dari thn lepas lagi .. las year kami mula ngan raya haji di rumah mertua so selang seli la aidilfitri kena di rumah aku lak .. thn depan ha padan muka aku !!
tapi wpun raya di rompin thn ni kami ttp pulang ke taiping belah mertua plan nya raya ke 3 or 4 ngok keadaan n kelaratan kami luncurkan WQJ 5975 kesana .. maklumla kena gak beringat aku dah 8bln ++ pinggang makin xlart huhuhu ..

alamak bila wat entri raya sambil dgr lagu raya makin teruja lak beraya ni !!
senaya teruja nak mkn ketupat rendang ja nak jln2 beraya agaks mls dah skang ..thn depan maybe double up rajin sbb da bb leh collect duit raya ..kah kah hover kan !!




2 Kritikan:

akiss. said...

heppy raya. hehe.xkire raye mana, asal selamat, n baby sihat ok. heheh

aku punya hutang kuih pon x abis lg neh. adeh.

smms said...

wahwhahwah hover tau kuih pun htg tau ! hehehhe
kamu pun smuga selamat semuanya !