BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 16, 2009

Salam Aidilfitri

Salam,

Memandangkan ramai yang dah mula cuti esok so aku kena la beri ucapan raya today ..
(kalu aku tau aku pun dah mula cuti sok, tapi encik suami ku lak kena kije!)

Sila beri laluan ..

Sempena syawal yang semakin hampir, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada suma umat islam yang membaca secara lansung atau tidak lansung blog diari hati saya ini .. Dengan rendah hati saya ingin memohon sejuta kemaafan atas segala silap dan salah samada secara lisan atau bukan lisan dan secara sedar atau tidak sedar..

Bagi yang memandu berhati2 di jalan raya, rancang perjalanan anda utk elakkan kesesakan yang akan merundumkan semangat raya nnti ..

Akhir kata terimala serangkap pantun dari saya,
Ketupat lemang jadi hidangan,
Untuk santapan di Hari Raya.
Tangan dihulur pohon kemaafan,
Agar silaturrahim mekar sentiasa.


Salam Aidilfitri dari :
Sri Marzura
&
Mohamad Shahril
serta keluarga


0 Kritikan: