BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 10, 2009

HARI INI..

Hari ini dpt berita kerajaan nak bagi duit raya untuk kumpulan sokongan kerajaan.. mujur Najib nak buka mata pada kami yang memerlukan .. TQ PM ..

tapi hari ni jugak dlm kesyukuran yang baru nak di rasai da pulak perkara yang aku x soka timbul ..
atas arahan aku kena tukar tempt duduk .. mentang2la bos aku dah p posting bilik kosong da ja org nak amik kesempatan.. n yang menjadi mangsa keadaan adalah aku ..uwauwuauwu xsoka xsoka .. pindah2 angkat brg2 dah la aku pose pregnant lak tu .. leceh la ! yang nak pindah tu nak tolong aku angkat brg ka ??? xnak kan !!

tu la nasib kumpulan sokongan bertindak mengikut arahan tapi mujur kumpulan sokongan di beri keutamaan dlm soal duit cthnya saguhati ! pegawai da dpt ? xkan sbb dah kaya n berjiwa besar !!!

0 Kritikan: