BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 28, 2009

KEMBALI

Yeayness !!
kembali leps raya n dah mula kije as ussual..
mls x mls kije ttp kije ..
aduhaiiiiiiiiii selpas bercuti lama otak suma jadi kejang krem bagai, yela mcm2 makanan tersumbat kat usus jadi otak x dpt funtion dgn baik .. huhu
mujur masuk ofis pagi tadi x de tumbuh dedaun menjalar kat keyboard xkuar sawang or bercendawan kat kusi meja ..hahhaha hover kan !

Akhirnya aku kembali stelah 10 hari mencuti kan diri sempena aidilfitri ..
so bila pas raya pe lagi dah sure entri raya bersusun kan ..tapi aku xde la byk story n pic sgt pun besa2 ja ..
entri yg ni aku rs nak cite je dulu ..pic nnti upload takot memori raya tu hilang lak kalu nak tggu pic upload ...negehgegegge

Yang pasti raya thn ni berubah dari thn2 lepas kerna dari sorang dah jadi berdua thn depan brubah lagi jadi bertiga lak (thn depan lagi syok kot sbb dpt collect kan duit raya utk anak lak ) hik
ok kita start cite psl raya skang ..
spt yang di plan kan .. thn ni raya pertama di umah aku dulu xde perbalahan berlaku di saat akhir ..suma berjalan lncar .. hrp2 thn depan pun cmtu xde pertukaran di pengakhiran haru nnti ..
Raya pertama da kenduri doa selamat skit so dah pastinya agk pnt sbb org ramai x henti2 dtg umah tu .. walau bdn aku digelar tembam yang tembun mak ttp rajin wat itu ini okeh ..sampai xtertanggung oleh pinggang ku!
Raya kedua pepagi lagi kami dah ke Melaka ziarah sedara mara disana ..
Raya ketiga mendesup ke Taiping pula giliran umah mertua hingga la hari jumaat kami balik smula ke kl .. nak ikutkan mmg agk pnt yela bdn aku kan makin menggebu x larat nak bawa tapi gagahin jua .. laju gak berjalan sng skit nak beranak ek ..

itula aktiviti raya aku byk jalan long distance .. tapi yg pasti kami dpt rancang perjalanan dgn baik tanpa hadapi jem yang teruk n semuanya selamat ..
n yang hakiki duit raya tukar suma langsai tanpa baki you..... alamatnya thn depan kena up lagi kuantiti nya ..huhuhu

okeh dah la otak masih sempit dipenuhi dgn juadah hari raya n open house yang xhenti2 so idea agak kurang .. jalan duluuuuuuuuuuuuu



0 Kritikan: