BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sep 3, 2009

Macamana nak hilangkan rasa Heart Burn ?

Saudara saudari taux cmne nak hilangkan rs heart burn atau bahasa malaya nya pedih ulu hati ketika berpose semasa preggy ?
atau betulkah pe yang aku rs itu adalah heart burn atau bukan .. ntah tapi yg pasti bila telan air liur nak p ke hati tu rs cum pedih2 cum tu ka heart burn atau bila sendawa angin rs pedih je kat tekak tuh ? biasa nya akan rs lagi worse bila dah petang2 dah sampai waktu2 imsak nak berbuka tu lagi le x thn .. dah 2 hari rs cum tu .. ms mula2 pose okeh xde lak rs cum tu .. or mungkin sbb aku dah kurang rs nak mkn nasi ke skang .. kalu buka n sahur letak nasi separuh pun aku xkan leh hbskan .. wpun ada pom pom boy kat sebelah nyanyi "skit lagi sayang skit lagi" ttp x leh hbs ! sbb aku cpt kenyang dan akan cpt lapar ..
buka mkn than kul 9 dah lpr smula mula la cari smula kuih2 yg masih berbaki ms buka tadi ..

Eh ke laut lak aku ni ..berbalik pd cite heart burn ..
ha cmne nak kurangkan rs itu sbb rs itu amt tidak slesa dan melemahkan .. wpun aku dah minum susu mkn ubt cuma kurma je kdg2 xlepas nak masuk aku pun sdh sbb xleh nak mkn kurma dgn byk sbb kata org kalu preggy mkn kurma leh kuat skit daya thnnya ..
kalu berlarutan sampai ke penghujung pose alahai xbeshnya .. pasti da caranya kan .. so readers2 help help !!!

p/s : tapi masih sempat masak berbuka utk suami terchenta tau, pastu melepek je la xlarat!...huhu


4 Kritikan:

Sweetie Pie said...

rsnye kak 2 bkn pedih ulu hati sbb sy sdhpn mngalaminya slama bthn2..hehehe..rsnye 2 saluran tekak kut2..baik akk p jmpe doc takut ad jngkitn ke..save ur body n bb okeh!!!

smms said...

oh yaka .. amamak takot dgr ..okeh sok jumpa dok ..tq

Sweetie Pie said...

akk,da jmpe doc lom nih??

Unknown said...

Ambil Gavinson boleh kot.