BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 20, 2009

Salam Ramadhan


"Saya penyimpan mohor2 besar dengan ini mengisytiharkan 1 ramadhan 1430H jatuh pada hari SABTU bersamaan dengan 22 Ogos 2009"

ha betul x skrip aku mcm pembaca mohor2 besar tuh ..
lebih skit kurang cmtu la kan .. tapi tetiap2 tahun dgr cmtu la xtau la plak kot2 thn ni dia nak guna skrip lain lak maklumla tukar PM .. eh PM tukar skrip tukar ka ????.. xtau !!!
yg aku tau bila setiap kali nak umumkan pose n raya musti kami cpt2 lari nak gak ngok sbb nya kami adik beradik suka ngok baju kaler pe org yang umumkan tu pakai ...
biasa nya bila dah ngok pengumuman ramadhan kami akn cept2 teka umum raya nnti baju kaler pe lak dia pakai .. sape betul dpt duit raya ! yuhuuuuuu
tapi itu thn2 lepas ms aku lum bertukar status dari single to double become triple dah now ..hik hik
xpe thn ni tradisi harus di teruskan bersama suami .. itu pun kalu si suami nak layan tradisi aku ek ..
arhhhhhhgg lum cuba lum tau ..

eh jap jap ..pengumuman mlm ni erk? lorrrrrr mlm ni kami da pesta membeli belah jadi cmne nak ngok !
xpe suh mama ngok kan dulu ...


Memandangkan esok sy mencutikan diri jadi hari ni saya ingin mengucapkan selamat menyambut ramadhan pada semua readers2 blog ini secara sengaja atau tidak sengaja ..






Smuga Ramadhan kali ini membawa lebih keberkatan kepada kita semua ... amin

*** saya dijangka berpose penuh ramadhan kali ini, itu pun kalu di izinkan Allah saya dan juga baby kuat mengharunginya.. Insyaallah

0 Kritikan: