BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 12, 2009

Kesekiannya aku punya tidor yang lena malam tadi ~

Yeayness !!
sudah beberapa mlm lena ku tidak brapa tido atau lebih tepat tido ku tidak brapa lena ..
kerana selain pns yang memenuhi kamar beradu kami tanpa tidak wajar utk menggunakan alat penghawa dingin yang mmg sudah tersedia ada tapi krn mslh kesihatan si istri yg membuat kan si suami jua tidak dpt lena selenanya ..
Angkara serangan unggas yang hobinya menyanyi menganggu ditelinga manusia sedang di ulit mimpi yang dinamakan NYAMUK juga menjadi punca aku tidak dpt tido ngan lenanya spt hari2 yang lalu ..
Mungkin sang unggas itu berang kerna lubuk pembiakan mereka telag di musnahkan gara-gara akan terbinanya tambahan tembok di belakang istana kami .. (mama sedang bikin kicthen baru di rumah kami)..
jadi utk mencari teduhan baru pasti unggas2 itu sedang mengkaji di manakah syurga yg sesuai utk mereka selanjutnya ..
Dan .. akhirnya unggas2 itu tidak memilih kamar beradu kami kerna kami ada senjata penyembur utk menghapuskan unggas2 degil yg masih mahu hinggap di kamar kami ..awas !!
Oleh itu mlm tadi sepasang suami istri dpt menikmati tido yang lena semula tanpa sebarang gangguan spt malam2 yang lalu dan di limpahi pula dgn rahmat dari yang ESA turun nya hujan sepoi2 medinginkan mlm dan menjadikan malam tadi semakin indah !!!

Kesannya .. suami istri itu sampai sukar utk membuka mata tatkala jam penggera berbunyi tanda harus bgn utk memulakan hari mereka ..
Maka, aku tidak sempat utk menyediakan roti bertelor hancur bercampur mayonis utk di bawa bekal sarapan kami spt di minta oleh suami semalam .. Maaf wahai Mr Suami ~
Tapi nasib kami baik kerna tuan besar rumah telah menyediakan mihun goreng yang dihiasi dgn udang2 bsr dan gumuk utk kami bersarapan ..
Terima kasih bonda !!

Okeh sekian sudah, mahu menikmati bihun goreng air tangan bonda ku ~ ~ ~



2 Kritikan:

akiss. said...

HUHUHUHU. indahnya tdoq bila hujan tanpa nyamuk ehhh. ehehehhe

smms said...

nekmat giles ..wahhhh hehehhe.