BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 3, 2009

Bengang !!!

Siyes aku sgt bengang ..
Al kesah Las Saturday, tibe2 lak aku kena p ofis da urusan skit yg kena stle b4 my bos berlepas ke Singapore ptg tu ..
So by hook by crook kene setlekan gak ..Aku agk tensi kern akn menjejas waktu bgn tido ku di hujung mgg, aku gagahin jua ... So aku follow hubby as usuall hubby mmg kije on saturday ..
Dah setlekan suma aku balik umh baruku di putrajaya, diakui dptla setlekan pe yg ptt di umah tu ..
(dah cantik tgg ms nak pndah je bw baju2 uhuhu)

Plan mmg nak sampai umah cpt sbb byk agenda yg telah kami atur kerna bonda ku da di KL ..
ms otw p n kami dah tau akn da perhimpuann so kami dah siap plan nak lalu mana supaya x sangkut jem yg dasat ..

Bertolak balik jam 1pm sampai umah kul 430pm ..
sedangkan biasa dlm 40min perjalanan ja ..gila haru x ??????
kalu balik taiping or rompin kami dah sampai tau ..
ni suma gara2 org-orangan yg kurang berpikir .. disbbkan dorang org ramai di landa jem yg hetic!!!
aku cuba mengagwal perasaan skang kerna rs bengang itu mcm masih da dlm bdn ni ..
bukan pe sgt kesal ..
Seperjalanan kitaorg byk jln ditutup yg watkan kami kena follow jln2 lain..
dahla tibe2 kena p ofis than di landa jem lak .. ngan no lunch perut berkeriot .. mujur aku xde penyakit nak terkucil time tu ..

Pokonya kalu xwujud perhimpunan2 spt berikut perkara jem bodoh bangat tu xkan berlaku ..
Perhhhhhhh sgt hangin bila dikenang !!!

2 Kritikan:

akiss. said...

sabar seryy sabar. tu la, aku pon x kuar ke kl, plannk soping, x jd..takot sangkot jugak. hmmm

smms said...

duk uamh lagi nikmat beb .. haruuuuuu..