BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 24, 2009

Aku punya cerita

Meh mari suma dgr ini cerita ..
uish mcm byk giles nak cite bdsrkan plan yg byk las wekeend ..nak mula cite yg mana 1 ni .. kelam kelibut tgn aku nak menaip ni ha xsbr2 nmpk gayanya .. huhu

okeh la en3 kali ni bebas tanpa sempadan maksudnya sukati aku nak cite yg mana 1 ek tanpa urutan janji uols phm n aku nak baca smula pun phm kelak ..negengenege nak main taip je pe terlintas kat pikiran ni nnti simpan2 tkt lupa laks ..

las friday akhirnya kami sudah berpindah ke Putrajaya .. pagi dah bangun utk cek up. Cek up cum biasa alhmdulilah so far x de maslah .. pas cek up terus uruskan permintaan mama nak p psr dan sebagainya merangkap kami akan tinggalkan mama sengsorang (my sis frm seremban akn teman mama buka pada hari pertama) kerna aku akn berpose di rumh baru bersama mak mertua. Raya di rompin so mula pose kena belah mertua la baru adil kan ..
Selesai hal mama dlm kul 11 lebih dengan laju nya kami menderu utk paking baju2 utk di hangkut n terus ke Giant utk membeli belah brg2 dapur rumah baru .. uishhh ni paling tragik bila beli brg dapur dari asasnya giles mmg byk nak kuar duit, kami mmg xpnh shoping brg2 dapur sj sampai 3 4 ratus .. tapi kali ni haaa rasakan .. xpela mula2 ja nnti pasni dah da asas just tmbh2 skit ja ..
setle bab tu pantas ke putrajaya nak kms umah lak ..langsir bilik cadar lum psng lagi ptg kang mak dah nak smpai .. biasala umh sndri kononya nak la prefect di mata bonda mertua .. ces! huhuhu
sampai umah kul 3 aku ngan urusan kerja aku Encik suami dgn kerja dia .. masing2 dah tau pe nak wat sngla, senaya mengejar masa kerna jap g nak p pudu lak amik mak sampai ..
mmg kelam kabut dan akhrnya aku amik keputusan tgg mak di rumah ja memandangkan byk benda lum setle lagi .. sedangkan 3 jam tanpa henti wat kerja membuatkan pinggang aku seperti di carik2 tanda lenguh .. damn ! mmg x larat .. tapi mujur suma nya under control bila mak sampai kami di puji rumah cantik & kemas
(mana x cantik suma brg baru, harap maklum! )
sesampaian borak2 than p kuar makan n balik nak kena ready for sahur pulak .. mmg x tercapai dek perut ku yg makin membulat ni .. tapi itulah namaya bila dah hidup berfamily kan .. tapi pas sahur setle suma aku bantai cover tido n relax sampai jam 11 okeh .. har har selambak je selamber aku ..
tapi suma pun bgn lmbt so x kesah !
itu satu bab wekend uruskan hal rumah sj sambil melayan family mertua ku ..
hari ahad ke mid valley shoping raya utk depa ..
tapi kami masih x dan shoping brg bb n raya kerna masa amatlah mencemburui kami ...
so kami akan grab cuti next wik pulak utk episod shoping moping seterusnya..

Arhhhhhhhhhh penat !


0 Kritikan: