BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 8, 2013

Empty

Aku xsure jiwa aku sekarang tengah "kosong" ke "serabut" !
Macam2 hal lah. 
Hidup manusia ibarat roda, sekejap di atas sebentar lagi di bawah.. 
sekejap gumbira huu haa huu haa.. sekejap kang sedih xtentu hala. 
Aku ni penat kot.. tu sbb hati xtenteram je. 
Mana stress pasal maid nya. 
Berlagak eh aku maid nak sampai dua ? 
hurmmmmm kat sini je berlagak sekejap, balik msia i no maid. jangan risau. hahhaha. 
ontahla.. QK tu nama je dah 4 tahun tp kadang2 perangai mengalahkan adik nya.
Adik pulak jenis manja xbole kena tinggal. 
aku pulak pantang rumah bersepah or kerja bertangguh. Semua kena kemas tersusun baru bole relax dengan senang lenang. 
Maid aku pulak dah biasa manja kerja lebih skit buat2 muka.. baling ngan xray nnti baru tau ! 
ishhh geram pulak. 


Hati ni sayu je. 
Badan pulak penat memanjang lately... lesu. 
Aku rasa kalu hati xgumbira badan jadi lemah gemalai je kan. 
How come ?
Lagi apa nak cerita ?
byk perkara dlm otak.. tapi xterzahir nak tuliskan disini.


 

 Saya mahu dunia normal saya !!!!
Help 8juta x



 

1 Kritikan:

Sakura 79 said...

Salam sis...

tAbahkan hati mu selalu.. ini dinamakan resam hidup.. ada masa memang terselit sikit rasa kosong itu.. akak selalu alami.. sering alami.. sedang alami... kadang kadang pepelik je rasanya.. apapun.. take a deep breathe.. banyakkan selawat.. insya allah.. semua akan kembali puliha