BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 6, 2010

Mari Bercerita

Aku dah lama xbercerita pasal itu ini apa sahaja kan 
ptg ni kita cerita perkara2 rawak ya uolsssss


1st of all nak share kegumbiraan 
Last saturday hubby p kije dah turun dalam 5 minit naik smula 
dalam hati wah hubby beli nasi lemak tuk istrinya 
rupanya bawa surat temuduga aku 
yeay !!!
Alhamdulillah 
terus kenyang xperlu nadi lemak  
sekurang2nya Allah ada memberi kita peluang kan 
yang pnting insyaallah aku akn berusaha yg terbaik untuk post Penolong Pegawai Teknologi Maklumat itu
Of coz related ngan Diploma yang aku ada tapi malangnya dah hmpir 6 tahun aku tinggalkan bidang itu 
mampukah refresh kembali ilmu2 itu ? 
insyaallah 
aku akn mencuba  


QK ? semakin ok 
meragam pun agak kurang 
tapi dia sudah mula kenal orang meaning bila hantar pagi2 ke rumah ibu dia akn nagis sambil hulur2kan badan 
aku rasa sangat terharu 
"sowi sayang mama kena work"
bila bagun tidor kalu mama xde di sebelahnya pasti dia nangis bila nampak mama terus senyum baru la nak mula berbubling di pagi hari 
how suwit to be a mom ! oh god thank yu too much 


owh wikend ni kami ada family gathering 
tgh sibuk plan itu ini with my sisters 
hrp menjadi plan aku nak wat steambot tu 
sambil menyambut besday kak lang & my bro & hari ibu 
pasti gumbira menanti kami 


Hum ada 1 cerita comel nak share 
aku addict gile ngan wafle (eh betul ke eja?) kat hosp putrajaya tu perisa peanut + coklat 
my god sgt nyummy oke 
rangup kenyal n likat 
wah wah wah 
kami kan sll ke hosp putrajya QK appoiment, so setiap kali p pasti akn beli 
sampai hubby dah phm sgt 
jadi cerita comelnya cmni 
bila setiap kali nak order penjual tu akan note pe2 kat sarung wafle tu tuk x tertukar antara pelanggan dengan pelanggan yang lain 
cthnya kalu org tu pakai baju biru so kat sarung tu dia akn tulis "bro tshirt biru"
phm ?
so bila my turn 
1 day aku pakai tudung pink 
dia note "akak tudung pink"
tapi isnin lepas 
aku pakai baju kuning tudung syria krim 
tapi dia note "akak comel n baby cute"
agagagaggagaga 
comel kah ? 
aku bukan tanya aku comel ke x atau QK cute tapi perkara itu comel kan 
sambil mengenal diri n ruang 
ok berhenti di sini 
kembali dengan  lain2 cerita 



4 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

hakikatnya akak memang comel dan anak akak memang cute! ;)

Khadijah Zek said...

Comei sangat2...=)

Unknown said...

first tahniah ye dpt panggil gi temuduga, chayok!!

kedua, anak awak tu comel ikut awak =D so tak salah le kalu penjual tu tulis note camtu ihihi pandai btui depa marketing

napa q kena gi check up kat hosp putrajaya?

smms said...

iema zahra n eja zek : tenkui

ina : 1st tenkui
2nd : hehhehe tu la pndai amik hati bila hati kembang2 selalu la dtg ek .. tapi mmg wafle tu sedap pun

3rd : qk da kencing kotor tu yg sll ulang alik spital