BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 5, 2010

Antara cokelat & Aiskrim ?

Antara coklat & Aiskrim mana satu pilihan anda ?
rata-rata manusia bila lihat profile makanan kegemaran kalu tidak cokelat pasti aiskrim dan sebaliknya kan .
aku juga begitu 
dulu masa anak dara memang aku penggemar cokelat 
kalu  hari kekasih tu dapat cokelat punya terhibur rasa hati ini 
tidak pun masa di pujuk oleh sang kekasih  terus mekar  kembali hati yang sugul 
itu lah penangan cokelat dan kekasih kan sangat simbolik 

lain pulak hal aiskrim 
kalu zaman bercinta 1 aiskrim kena kongsi baru romantik bukan 
kalu beli aiskrim sorang satu xnampak romantika pulak  
org xnampak la yang kita ni tengah hangat bercinta 
itu lah mainan cinta 

tapi itu dulu 
aku mula perasan bila aku mengandung tahun lepas cinta suka minat pada cokelat semakin merundum 
xbererti benci terus tapi tidak kepingin sangat seperti aiskrim 
wau !!!
bila sebut saja aku sudah tidak dapat bayangkan nikmat itu 
aku selalu minta belas ihsan suami mengidam sundae di mcD 
bukan susah sangat pun nak dapatkan
sungguh istri yg baik aku ini ! 
hak hak hak 
 kadang2 tu kepingin itu di upgrade sndri oleh Mr chenta dengan aiskrim2 yang berjenama tinggi kononya seperti baskin robin atau lain2 yang sudah lupa namanya 
kalu  dinner or lunch  pasti aiskrim sebagai dessert 
sangat nyummy okeh 
nikmat itu hanya selama 9 bulan tempoh mengandung sahaja kerna aku sudah mula berpantang dari aiskrim dan seangkatan dengan nya 
hati meronta tapi untuk kesihatan diri aku gagahin jua

berita baik !
tempoh berpantang sudah habis 
aku pantang aiskrim hanya 5 bulan sahaja kerna aku sudah tidak tahan lagi dengan godaan iklan walls di kaca tv 
terus jenama itu menjadi penghuni tetap peti sejuk rumahku 
after lunch n dinner walls sebagai pencuci gigi 
sungguh nyummy double dutch itu  
terus terbayang2 seperti mahu pulang sekarang 

anda bagaimana ?

Special to iema zahra : ok x bahasa n3 cmni ?hik




 

2 Kritikan:

Zahra Al-Rasyah said...

hahaha..bagus-bagus.senang nak baca macam ni.thanks weh and keep it up :)

smms said...

aku bukan sebagus kami bila menulis .. hanya sesuka hati