BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 12, 2010

Borak Petang di Hot .fm semalam - Lelaki lebih cemburu

Musti ada sbb nape tibe2 aku nak citer pasl borak petang di hot.fm lak ea 
hehheheh 
actually aku adalah salah sorang caller Hot.fm tajuk tu ptg semalam 
sementara tgg En suami kuar ofis tajuk lak cum ada kena mengena skit 
laju je la jari mendial sampai berjaya 
xsangka lak dapat tembusi talian bercakap ngan kieran dengan hanya 3 4 kali dial
gugup i tau tapi bila dgr balik sore wau kedaboommmm !! hik
 bila aku tembusi talian lagu sedang keudara meaning sore kami dirakam la ek 
pas da hbs ckp tu duk tggu 5 min xkuar2 pun perbualan kami 
tibe2 hubby dah kuar ofis daa kelam kabut diwatnya takot dia dgr 
kalu tajuk lain mmg xde hal nya tapi ini tajuk memperkatakn ttg dia ..mati mak!!
dan bila dia masuk ja keta jalan dlm 2 min kuarla perbualan kami tu 
tapi b4 tu aku dah siap2 slowkan volume supaya sayup2 ja bila dgr 
mujur lepas kieran sbt "pemanggil seterusnya Sri silakan" tibe2 ja En suami up kan volume smula 
maka kami mendengar perbualan tu bersama2 sambil memandang antara 1 sama lain 
bezanya cuma aku tau sape yg bercakap tu tapi En suami xtau tapi mungkin terasa sama pulak ngan pe yang terjadi pd kami
aku senyum2 kambing tapi dpt di cover hingga pagi ni dia masih lagi x tau yang caller tu adalah aku ! huk hak hik 
ptt ke bagitau ? tapi t dia mrh x? 
adohai 

Ayang " Im sorry ..huh

7 Kritikan:

MamaIcha said...

nakal eh :D

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

hu..hu..kelako tol la...ape yang u citer tu nak tau gak...kiter tak dengar la....

Zahra Al-Rasyah said...

babe..apakah yang ko cakap bila on air semalam?share la wei..
tapi mustahil yeop tatau itu suara isteri dia kan?ke dia saja wat2 tatau ja kot.huhuhu.

smms said...

sore siyes lain la beb dalam on air ..aku pun mcm xkenal itu sore aku ..

Zahra Al-Rasyah said...

oh..yaka?musti merdu gila kan? ;p menarik ni..nanti aku pun nak kol jugakla time borak petang hot tu.huhuhu.

bee2312 said...

share la kat sini..tak dgr pun borak petang ari tu...

smms said...

ko mmg selalu dgr hot.fm x ptg ?ada la sore gemersik tu aku la ..hik