BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 19, 2010

Tibe2 da org nak bagi saguhati - TENKUI PUAN RYNA

Dipetang jumaat yang penuh barakah ini tibe2 cum dpt rezeki .. huhuh
aku jengah ke blog cik puan Ryna ni .. bila dah jengah rs cum nak jengah dan jengah lagi so terus jadi follower dgn niat leh tmbhkan kenalan dlm industri ni .. dan tanpa disangka aku adalah follower ke 100 ..dgn berbesar hati aku riang akan menerima saguhati dari dia .. tapi xtau la dlm bentuk apa janji org nak bagi trima je la kan ..


Petikan dari blog Ryna


waa..macam x caye aku dah ada follower yg ke 100..kalau cik puan sri marzura ada baca nih..email la add umah kat aku kat aznirina@yahoo.com eh..sebagai tanda penghargaan aku macam nak kasi something..hehe..



Tenkui Ryna


2 Kritikan:

mama affan said...

sama2..tunggu tau..blm pk nak bagi aper..idea mcm tgh pk2 lagi..hehe..tp mmg nak bagi..hik2..

smms said...

alrise ..tq