BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 11, 2010

Borak kosong petang2

Aku adalah sesema now ..
bersin tanpa da tanda nak berhenti ..
jap2 haitshemmmmmmmmmmmmmmmmm dgr sampai kat hujung sana okeh ..
malu mak tapi nak wat cmne mmg dah mak ni kalu bersin mmg xleh nak slow mcm bunyi cencorot tu rs xleps ja ..
bila dah bersin kuat2 ni hbs tekak hidung suma sakit rs nak tercabut ..
aku mmg cm ni suka sesema ..antibodi lemah tang sesema tu ..
bila sesema muka jadi buruk giles mana x nya bial hidung berair jap2 lap hingus tonyoh2 hidung hilang la suma blusher n lipstik bila air mata kuat lap2 hbs la eye shadow yg lip lap lip lap tuh ... fuhh
hrp QK xjangkit bial cium dia balik ni ..meaning kena cium skit2 ja la t kena mrh ngan papa nya takot jngkit !

tadi dlm kul 3 lebih ngan2 syok berchit chat da org kol ckp da personal envolope dari EXbos aku kat ROME nowly ..my exbos krim kat PA dia balik msia for cuti2 ..
wahwhahwhw muka dah berseri2 riang ria "dpt rezeki lagi" .. rezeki QK okeh ..n ternyata envlope tu tuk QK la ..
Ex bos aku yg tu mmg la tersgt terselah kebaikan nya ..siyes missed her ..
nak p posting ROME lmbt lagi coz PA situ lmbt lagi due .. huhu berangan yu i ni nak p tmpt2 besh !!!
anyway tenkui to Puan SNSM ..really appreciate it ...

pe yg aku dpt ?????
tadaaaaaaaaaa



so ngah excited pk ni nak beli pe tuk QK ..
ke simpan je ...ding dong ding dong ! hik


0 Kritikan: