BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Feb 9, 2010

Qk Goes to Step 2

Alhamdulillah
untuk percubaan pertama kali nya QK telah berjaya meniarap kan dirinya ..
sebagai insan yang pertama kali bergelar mama mmg aku agk teruja okeh !! exited bila melihat pembesaran n perkembangan anak didepan mata ..
kejadian berlaku ptg semalam lebih kurang jam 7pm bersaksikan aku nenek n atoknya .. malangnya papa QK sedang mandi (tu la sape suh mandi lewat2 kan dah terleps nak ngok siaran lansung!) uhuhuhu ..tapi xsempt nak snap gmbr sbb aku sgt asyik memberi sokongan moral jadi pompom gulr pd QK ..

Atok QK ckp semalam mmg dia asyik2 angkat pala n nangis mcm da sesuatu xlepas ja rupanya nak mencuba meniarap meaning dia mmg tgg mama dia pulang nak tunjuk depan mama ..syabas Qk teruskan usaha anda okeh ...
mggu ni QK stay wif nenek a.k.a mama aku kerna bb sitter QK bercuti seminggu mujur mama aku nak turun KL tlg jaga kalux kena selang seli cuti la aku laki bini..skang cuti sgt bermakna tuk ms2 kecemasan kami ..

untuk menghargai mama aku ..aku titipkan gmbr nenek bersama cucu nya ..


sama x cucu n nenek nya ? da org kata QK ikut muka nenek ..sama x ?
ni QK umur 1hari di spital siap2 nak disharge..
thanks mama ku kerna tlg jg QK .. love u !



0 Kritikan: