BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 28, 2009

Wajah Baru

Bukan botox, cocok vit C bagai ea ..
wajah baru blog aku ni ha ..yuhuu
hari ni mood dtg dgn sgt mencurah maka terhasil la wajah baru blog aku ni ..

"dengan rs rendah diri sy ingin mengucapkan jutaan trima kasih pd sumber inspirasi sy iaitu cik ah kiss sila layari (http://akissferrero.blogspot.com/) krn beliau tlh memberi sy sumber utk sy mengecapi kejayaan yg sdg sy lalui kini .. tidak pula time kasih juge pd boss sy yg tidak lansung memberi sy kije pd hari ni dan sy dgn lenang nya bersuka ria mengupdate blog sy supaya terus diminati ramai "
Wah overs giles ayats akus eks .. sangat okeh !!!

Dengan harapan dan azam supaya blog SMMS terus mekar..kita tunggu je la nnti samada aku terus dengan rajin tanpa gagal update hari2 or not ..
senanya siyesly nak update blog hari2 mmg tak la kot.. sbb aku ni fully bergantung pd mood n masa .. x cukup pelengkap syart tuh kim salam la .. but atlist once a week update la gak kan ..

"kepada peminat2 akaks di luar sana teruskan menyokong akaks okeh ..byk lagi yang menarik menanti anda .. "(perh sgt poyos tul mak ni)

1 Kritikan:

akiss. said...

hihihi. mcm menang award lak eh. hehehe. sama2, rajin2 apdet, aku baca kdg2 tak tgl komen, ikot bz ke x. hehehhe