BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 29, 2009

Kenapa aku sayang DIA

Kenapa aku syg dia ? dia tuh sape ? ha nak tau kita ikuti sebabnya dulu .. pasni korang pasti tau siapakan DIA ..

Satu : kenapa aku syg DIA. sebab DIA sll memberi bila aku memerlukan.. xkesah la dari segi makanan masa @ sebagainya ..dia akan gelisah bila ape yg aku inginkan masih belum dikecapi.. dan dia akn berusaha untuk itu..

Dua : kenapa aku syg DIA. kerana aku sll dpt ape aku inginkan/mengidam.. cthnya seperti air jus jambu batu bangi n cekodok pisang uniten, wpun aku sll dpt benda tu tapi kalu setiap hari aku mahukan pun DIA akan cuba dptkan n free delivary dari bangi ke putrajya bila waktu lunch.hehhe mengadakan aku ..

Tiga : kenapa aku syg DIA. sebb kami sll gaduh2 manja bila nak tido ataupun dah tido .. hehheh kesahnya bila tido dia akn tercuri bantal bushuk sy sbb bantal dia dah jatuh kebwh n bila sy sdr sy ngan tanpa kasihan akan menarik smula bantal itu dari dia kern sy xbole lelap tanpa bantal itu .. dgn dlm kesedaran yg samar dia akan say "sorry" ... sweet x ??? wpun senanya dia bole je wat x tau maklumla ngah tido kan ...uhuhu

Empat : kenapa aku syg DIA. kerana dlm keadaan ibu mengandung spt skang aku sering sakit2 badan.. dan dengan tanpa diminta setiap mlm aku akn diurut utk melegakan kesakitan wpun bdn dia juge lenguh2 krn drive dlm jem bila balik dr ofis ..baik kan ..

Lima : kenapa aku syg DIA. sebab dia xkan mrh bila aku lmbt utk bersiap dari segi ape sj tapi sebaliknya aku sll bebel bila dia pulak yg lmbt .. sgt x adil kan aku! so mmg ptt aku berubah ..

Enam : kenapa aku syg DIA. kerana DIA sgt ringan tulang utk membantu aku .. bila aku di dapur dia akn tolong utk kupas bwg dan sebagainya, tapi kdg2 dia sll tolong "mengacau" jugek..hehhehe kaco2 manja didapur ...ahaks ..
bila aku di serang demam sesema yg teruk n hanya berbaring bila bgn dari tido dia sedang membasuh baju yg berbakul n menyidainya .. sgt rs serba slh aku tido tapi dia wat kije .. "xpe sygkan sakit"

Tujuh : kenapa sku syg DIA. sebb dia sll phm n sabar ngan emosi aku dari dulu hingga skang .. dia tau bila aku mrh bila aku susah hati bila aku terlalu gumbira n bila aku sedih bila aku x de mood n pelbagai emosi yg lain wpun hanya dengan berdiam diri @ hanya dgn riak muka aku yg berubah .. pokoknya DIA telah mengerti jiwa n raga aku .. thank you DEAR !

Lapan :kenapa aku syg DIA. sbb dia xkan tenang bila sebelum p kije dan nak tido dia x berkesempatan utk memberi sebuah ciuman di dahi aku .. itu adalah satu rutin..

Sembilan : kenapa aku syg DIA. kerana xde alasan utk aku berkata TIDAK kerana DIA telah menyayangi aku lebih dari segalanya .. I LOVE U DEAR !!

DIA adalah DEAR hati ku .. DEAR adalah Mr Hubby .. Mr Hubby adalah Mohamad Shahril .. emuahhh

5 Kritikan:

Unknown said...

kak, cwitnye...
terharu ase....

aKu NaKaL said...

fewitt x)~ hehe

smms said...

hihi terharu ka .. nak rs mcne i rs cpt2la kawen ..uhuhu

bee2312 said...

ni yg nk suh laki aku baca ni..isk3x....romantikla plak
auw...alhamdulillah....kebahagiaan telah kau kecapi wahai kakak ku...aku turut tumpang bahgia...

smms said...

harus suh laki ko baca .. tapi kau jua bahgia kan adinda ku .. ku jua doa utk kamu ..