BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

May 19, 2009

Adoi Sakit !!!

Petang smlm otw balik umah cm biasa soalan to my hubby " hari ni nak mkn pe ek yang?" tapi as usual aku yg tanya aku yg jwb " nak mkn pizza la..jom yang"

So hubby terus bawa ke pizza sentul jam 6.02pm ms tu ..ngan keterujaan nya bila tiba betul2 park depan pizza .. aku tersenyum sambil mebayangkan set mana yg akn menjadi pilihan lalu menutup pintu dan secara tibe2nya aku menjerit "auwwwwww" ... oh gosh!..jari telunjuk ku tersepit di pintu kereta apabila aku menutupnya ... pandangan pertama tanpa darah tibe di pandangan kedua sudah dilimpahi darah !!!! ayg berlari2 anak ke arah ku ingt aku mengalami kecederaan kritikal .. tapi menghampiri kritikal jugekla sbb sakit tau !! ... segera ayg ambil tisu dah merawat luka kecil itu sambil membaca jampi serapah supaya aku tidak terus merengek2 di depan pizza itu .. (senanya situasi itu sgt comei tau !kekekekke)
Lukanya mmg sikit tapi bengkaknya dalam n kuku ku telah hitam tanda kesepitan itu .. terus selera ku terbantut utk melahap pizza n amik set ala kadar ja kerna bila jari dah sakit slera agak kureng .. uhuhuhu sgt malang .. tapi mujur jari mak x putus !

p/s: "baby inside tummy" terkejut ke mama jerit semalam ??? mama sakit la .... uhuhuu

0 Kritikan: