BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 2, 2014

Welcome 2014.

Selasa dan Rabu 
kami cuti. 
Seronok cutiiii.. lagi seronok kalu boleh jalan-jalan. 
Tapi aku nan ado pun. 
Dukk baby sit budak2 jeler. 

2 3 hari lepas mata dik cm merah 
mula2 belah kanan lepas tu belah kiri 
aku dah picit susu ibu kat mata tu. 
nampak keajaiban nya 
surut merah tu. 


Malam new year tu.. 
biasa la landlord setiap tahun buat party karok bagai 
sampai ke pagi 
aku dah siap2 tukar tido bilik bawah jauh skit dari compound dorang melalak mabuk tu. 
tetap dgrlah tapi masih bole tido lah. 
tahun ni melalak sampai 230 pagi ok.. tensi aku !
setiap kalu terjaga musti cek jam kul brapa.. gosh. 


Pagi new year tu ingt leh la lending2 bgn lewat kan 
tapi nan do 
sebabnya QK tiba2 jam 7pagi jerit2 ckp sakit telinga 
aku dah risau dah 
ada binatang masuk ke xpun dia buat hal sumbat apa2 dlm telinga. 
terus kelam kabut mandikan dia aku mandi koboi laju laju ke klinik. 
Panic okeh. 
dalma keta jerit2 sakit sakit. saiko betul. 
sampai klinik doc ckp ada bengkak skit 
doc tanya ada swimming x a few days. memey ada la kan. 
so dah warn jgn swimming lagi !
balik tu bagi makan ubt bergaduh ok. 
sampai muntah. 
ayat baru QK " Baby xmo marah marahhh.. plss"
adoii sian lah hai.. fine xmo mama marah sila ikut cakap mama. senang je !


Today hari pertama di tahun baru.. sibuk gilak ok.. 
lepas tu byk benda pulak nak kena buat. 
harap2 segalanya ok dan mudah. 

Happy New Year uolsss 


 

4 Kritikan:

Unknown said...

lama xbc blog syg.dh brjauhan ni br nk bc.rindula katakn..mcm2hl kn kat sana semasa ketiadaan ayg.syg sabar ye pasni ayg akan sntiasa akn berada disisi syg.pasni adela blk teman gaduh aka sahabat baik aka suami trpuja..hahaha....

smms said...

ewahhh.. dah baca dah ehh.. baru ada masa ke.. yel

Mya said...

assalammualaikum smms,

nama saya maya dari kl.
saya google info berkenaan yangon, then jumpa blog awak ni.

tengok bloglist kat tepi tu nampak nama2 blogger yang familiar. ernie, zara, qistina, ayu. semua kawan2 PA saya kat wisma putra.
so confirm lah awak ni pun PA jugak kan? :)

saya nak mintak tolong sebenarnya.
saya cari alamat email awak kat profile tapi tak jumpa, tu yang tinggal komen kat sini.

saya nak ke yangon bulan april nanti.
ada la nak mintak tips sikit.
boleh tak bagi email address awak? nanti saya email.

maaf ganggu ya. terima kasih :)

smms said...

Hai Maya,

u bff ernie ke ? rasa mcm kenal kot tp mebi kita xpernah jumpa. sbb i baca blog erni n ayu kot dulu

nak ke Yangon untuk bercuti ke ?
insyaallah i balik for good 24 jan ni. bertugas semula ke wisma.
tips apa yang u mahu lets email to me marzura@kln.gov.my.

Thanks.
Sri Marzura