BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jan 7, 2014

Up lelaju.

Susah betul nak up entry lately 
ehh bukan selalu pun susah ke kan. 
mihmihmih 
 
Last wekend kesian tau kami 
mula2 QK demam malam gigil2 u 
panic la i. 
selubung guna blanket tebal tu dua kali pun gigil dia. 
terus aku turun bagi dia makna ubat. 
mujur dia xmerengek nak kena makan ubat tgh malam kan. 
lepas tuuuuuuu... kul 4 am dia mcm dah ok skit haus kot minta air teh o ! 
kelassss kau anak.. 
aku tanya lagi tu.. susu xnak ke ?
xmo nak teh o. 
okk fine.. aku turun bawah sambil berdoa ada la air teh dah siap bancuh dalam peti ais. 
aku mmg selalu buat siap2 letak dlm tuppeware.. tp kalu hbs mmg nan ado nya maid ni nak buat baru. 
Alhamdulillah ada.. terus letak dlm botol air dia. Tapi sejuk skit la kan. janji ado. 
Banyak gak dia minum. sian. 
lepas tu lena dia tido.. xde gigil2 dah. tapi aku mmg dah jam 4am sampai 5 lebih baru bole tido lepas nengok QK dah ok. 
 
 
Siang tu bgn tido.. segar !!
haih pelik benar lah kau ni tau. huhu 
siap request "mama baby dah ok leh pergi main tak?"
hamboiii2 mama xtido jaga mu, dah elok nak pergi main2 lepas tu mlm demam lagi. 
Aku marah juga.. tapi budak2 marah cmne pun kalu dia nak main tetaplah nak kan. 
 Dah elok demam dia batuk lak 
esok tu adik la mcm demam skit siang tu. 
Cepat2 aku bg ubt demam. Malam ok tp tido gelisah skit. 

Hari Ahad pagi2 dpt kol dari mama 
Makteh adik arwah papa meninggal dunia. 
Makin sikit tinggal adik beradik papa. 
Tersentuh jiwa raga. 
Al Fatihah. 
 
 
Lepas dpt kol jam 6lebih pagi tu 
dah xleh sambung tido.. aduiiilaah 
 
Last Wekend boring skit 
duk melepak kat rumah je 
tapi tis weekend bz kot 
sbb nak start sort out dapur pulak. 
Ohmai 
Xsabar nak tgg lagi 10hari Kekasih hati balikkkkkk. 
 
I miss u Papa. 
 
 
 

 
 

0 Kritikan: