BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 15, 2013

Our 5th Annivesary

Alhamdulillah 
15.11.13 : 5 tahun sudah usia perkahwinan kami 
kata orang lepas sudah fasa pertama ya. 
Syukur kami melalui suka duka rumahtangga dengan tenang dan bahagia. 
tipulah xde angin ribut melanda kan. Sure ada.. tapi how u solve it out la kan. 
Alhamdulillah suami aku seorang yang sabar juga. walau dia seorang yang kuat cemburu tapi dia tahu nak balance kan semula rasa nya tu. 
hurmmm cmne nak explain eh.. paham sendri2 lah.. or xyah phm pun xpe sbb laki mak bukan laki uuolss kan. huhuu 


Hubby seorang yang helpful jula.. 
part tu aku mmg tadah tangan syukur sangat.. 
lega.. dia ringan tangan la juga nak tolong kemas2 rumah.. jaga anak. tukar pampers anak. bagi mandi anak. 
kerjasama katanya
Tolak ansur pun penting dalam rumah tangga ni 
jangan nak penting diri sendri sangat
klau dah buat silap tu jgn ego nak minta maaf 
tapi honestly kdg2 aku pun gitu gak.. ego.. tapi sekejap je lps tu pk2 muhasabah diri cepat2 minta maaf, 
mujur hubby seorang pemaaf dan cepat lembut hati 
dia pun selalu suka minta maaf. 
tapi hubby cepat sentap kot.. kalu hal kecik2 pun cepat benau terasanya.. aku lebih suka diam kalu xde hal.. anje anje angattt tu. 
dan hubby saya seorang yang MANJA pun. hekhokhik. 


So untuk suami tercinta 
Thanks for being with me for 5 years.. and hoping u to always with me for all the time. 
I love u more than others because u re my soul u re my life. 
Im happy with u because I LOVE U. 


CINTA JANNAH 

  Dulu dulu dulu ku berdua 
sekarang berempat. 
LOVE THEM A LOTS. 

 
 
 

0 Kritikan: