BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Nov 13, 2013

Mood Baking

Sape follow FB i musti tau kan i kdg2 dtg gila membaking 
suma nak post kat FB 
harusla bagitau 1 dunia i pandai baking !!
mihmihmih 

Dulu dulu dulu 
nan ado lansung ok 
oven pun xtahu cmne nak godek 
tp itula untung duk oversea 
terus serba serbi jadi pandai. 
Ewah kembang hidung jap !
xbuat maka xcapai la keinginan nak makan kek ala ala secret recepi.. gitu. mihmihmih 
Dulu ku malas kini ku rajin 
dulu ku menderita sekarang aku bahagia... 
lalalala 
eh terkuar lirik lagu pulak.. 
I am sorry 


ok aku start baking mmg sejak duk oversea lah 
sbb mebi ada terlebih masa 
terlebih rajin sbb ada maid kan 
or terlebih keinginan nak mencuba dan makan 
so dari mencuba2 dah jadi 1 habit pulak 
tambah pulak bila jamu orang dapat pujian khen. 
mihmihmih 
tapi aku ikut mood juga 
ada masa mmg malas nak mampus walau tekak nak sgt makan kan. 
time pregnant adik dulu masa mula2 preggy je rajin dah perut makin besar nan adonya. 
 tapi ada 1 tahap bila lama sangat xbaking jadi ketagih. 
dan aku suka nengok orang..
bila orang buat then nampak pic mcm menggiurkan so aku musti nak try. 


Terbaru snow cheese cake leleh. 
Ohhhh xbole jadi gigil tangan nak torai ni 
Ada citer kelakar tau..ke aku dah citer .. eh lantak lah.
Last week kan aku nak lah buat cheesekut.. ni pun resepi baru gak. 
suh la hubby beli cream cheese kat citymart tu.. sebab ahkak kan bz sejak dua menjak ni. 
sekali dia beli cheddar tau.. gelak besar kejap ahkak.. 
tapi xpe.. ahkak google2 jumpa lak resepi baru snow cheese cake meleleh.. nnti kita parut cheddar tu tabur atas snow cake tu ya sayangg.. 
esok lusa bos xde leh ahkak balik awal buat kek.. 
1st kena buat kek coklat yang orang order tu.. 
then kita torai cheese cake tu. wau wau wau. 
over excited kak ton !!

 
 
 

0 Kritikan: