BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 19, 2013

Sebak.

Pagi ni kak lang aku tag di facebook gambar papa malam tadi 
dengan caption "Papa dah maafkan semuanya" 
 
 
Speechless.. 
Aku ingat aku kuat, tapi teresak-esak aku lepas melihat gambar ni 
rasa serta-merta nak terbang ke sana cium tangan papa acap kali. 
Ucap maaf pada papa... 


Aku sedih sangat.. terlalu sedih dan sebak. 
tiada bahu suami yang hendak aku tumpang menangis. 
Kerana suamiku di sana membantu apa yang patut. 
Aku hanya mampu terus berdoa supaya dapat ketemu papa sebelum jasadnya pergi. 
Insyaallah. 





 

5 Kritikan:

Sakura 79 said...

salam dik...

tabahkan hati ya.. akak doa agar segalanya baik baik sahaja...

tabahkan hati dan kuatkan semangat..

my thought and prayers are with you..

wassalam

smms said...

thanks alot dear sister..

smms said...

thanks alot dear sister..

Kak Lang's Story said...

Salam seri,
Semoga seri tabah menghadapi ujian dari Allah s.w.t. Mari kita sama2 doakan yang terbaik untuk papa seri. Insyaallah, Allah sentiasa mendengar doa dari hambanya.
Love-kak lang

Leen said...

Salam,
Sri aku tahu ini saat sukar ko. Aku harap ko tabah. Semoga papa ko sembuh segera.