BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 17, 2013

Hari Bapa


Assalamualaikum 
Selamat hari bapa kepada bapa-bapa sekalian. 
Pertama kepada bapa kepada anak-anak saya 
En Mohamad Shahril Abdul Wahab
Terima kasih kerana anda telah dan terus menjadi bapa yang baik kepada anak-anak kita. 


Yang paling utama kepada papa saya 
Encik Mohamed Abdul Rahman 
Terima kasih kerana sentiasa menjadi bapa yang paling HEBAT dari dulu kini dan selamanya. 
Pagi ini saya dpt mesej dari seorang cousin saya di Msia, berbunyi :
 
"Salam....Papa anda dalam kesakitan....tp dia sikit pun x tunjuk....sungguh kuat dan tabah....Semoga Allah sentiasa pelihara dia...beri kekuatan dan semangat pada dia selagi ada hayat......."


Ini bukti kehebatan papa saya !
orang luar or orang lain pun bole nampak akan kekuatan yang dia ada. 
Tapi hakikat nya itu hanya luaran di zahiriah yang kita nampak. 
Batiniah dan dalaman ? Hanya dia dan Allah sahaja yang mengetahui. 




 Hari ini 17.06.2013
Sebak, sedih dan terharu. Xsanggup nak merenung.
Tapiiiii aku rindu....terlalu rindu..  
Aku redho keranamu Ya Allah. 


Moga yang terbaik aturanNYA. 



0 Kritikan: