BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 26, 2011

X - Fresh !

Bismillahirahmanirahim 
As-salam 
Erkkkkkkkkkkkkkkkk 
Alhamdulillah 
eh sorry ..... kenyang !
baru lepas makan ayam masak lemak + kacang panjang goreng 
hari ni sessi pagi rasa time tu fulled skit 
walau ada kerja yang xberfaedah tapi rasa la ala ala bizi 
tup tup rasa perut cramp lapar semacam 
nengok jam eh dah kul 1210 patut perut memberontak 
so now rasa segar bugar ! 
dessert dah siap letak dlm mangkuk ni ha tunggu mood sampai nanti i ngapppppppppp 


oh semalam x update kerana bad monday ! 
ahad malam tu ada dinner ngan kawan 
malam tu terus xbole lelap walau sesaat 
mata puas pejam ni tapi dahi berkerut pikiran melayang 
nak kata tgh byk masalah 
so so je 
xde la siang tu duk pikir macam2 
tapi aku mmg cmtu lah 
kadang2 2 3 bulan sekali pasti ada 1 malam aku xbole tidur 
walau kenyang mkn cukup rehat dan sebagainya 
mmg penyakit kot eh 
seksa okeh 
bila kau xtidur lansung hanya nengok anak lena di ulit saje 
bgn pagi sakit kepala yang amat okeh .. 
hasilnya 
semalam kat ofis di mana ada ruang dan peluang aku bantai tidur 
dpt la 5 minit 5 minit 
lagi tambah sakit kepala 
adoiiiiiiiii 
tapi malam tadi alhamdulillah 
dapat lena cum biasa 
tapi QK lak agak mengada 
lambat susu skit ngamuk sampai majuk xmo minum dah 
kena pujuk usap2 baru nak minum 
terlanggar tgn skit nangis marah2 
padahal tgh tidur mata lelap tuh 
anak kau ado ? huhuhuhuhu itu perangai QK


tapi yang tetap lawak nya pasal QK ni 
bila tidur dgr anjing 
pasti bgn cari aku tidur atas badan 
sambil cari aku sampai bunyi takut " haaaaaa haaaaaaa" 
hehheheh penakut anjing okeh anak aku 
biarkan .. huhuhu 
aku mmg ajar dia takut akan sesuatu 
supaya bila apa2 sng 
ckp je ha t dog gigit bunyi kuat2 mama x tahu 
mama takotttttt 
kalu tidak jenuh nak tidur or nak pujuk dalam apa2 hal 


 Semalam aku g supermarket 
Ermm dah ada anak ni pergi beli brg pasti brg anak jadi keutamaan kan 
lalu je eh musti anak aku suka ni 
eh ini pasti bagus tuk anak 
aku masuk MPH cari Flash card n some books for Qk 
aku dah kena mula practice her more about buku-buku ni 
nak bagi dia rajin skit 
lagipun dalam era yang nak mula sebut-sebut wording masa yang baik kot 
suruh "kakak" ajar slow-slow 
masuk "baby room" beli untuk anak lagi 
cari toys and white board tuk dia conteng2 
beli groceries pun pk apa makanan yang sesuai untuk QK skang 
pergi kedai CD pun cari VCD yang QK suka 
bila balik nengok anak gumbira hati kita auto super duper suka kan 
walau untuk mama nya nothing 
hehehhehe mama this wekend baru nak mula kan operasi
yabedabeduuuuuuuuuuuuuu 


ok mood nak mkn dessert dah dtg 
g.t.g 



 

0 Kritikan: