BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Apr 20, 2011

Bosan dan ubat nya !

Aku ni mmg ada masalah kebuhsanan skit 
en3 lepas2 byk dah aku metion kan 
bila dato' ada uih buhsan nya lagi dasyat sbb xenjoy nak view itu ini 
klau dato' xde buhsan juga tapi kita free n easy nak view itu n ini tanpa ada rasa takut2 or sekat2 
aku ingt kalu 3 tahun mcm ni balik Msia kije mahu blur nanti 
uish minta di jauhkan ! 
So hari tu balik msia mmg aku dah listkan nak beli sesuatu tuk hilangkan kebuhsanan kronik ni 
maka wajib ke MPH mencari magazine atau novel sebagai ubat buhsan 




lol 2 je berjaya rembat ?
ha mai nak story 
mula2 p musti nak ricky2 novel mana ngan hangat 
aku ni mana la tahu sgt 
nak ikutkan hati nak je tanya budak2 yang dah siap pegang2 novel byk2 tuk di bayar 
"dik novel apa hangat skang?"
tapi segan pula 
makanya aku intai skit2 secara haram kat tgn dorang tu 
6 7 round dah tmpt yang sama tapi x dpt juga 
suami belah sana cari buku rujukan 
QK with suami cari pasal punggah pen segala bagai 
agk2 dah dah x bole nak kawal QK tu
hubby pun dtg sound 
"yang cpt baby mengada dah ni"
zass aku rembat je "Atas nama cinta" sebab da kolum TERLARIS kat situ 
dalam pikiran terlaris musti la best
hentam saje 
pastu cpt2 rembat In Trend terus bayar 
xdpt nak manja2 cari novel  2 3 bagai 
nak p sekali lagi mmg xdpt la sbb schdule mmg pack ! huhuhu 
jadi la sekadar pengubat di kala kebuhsanan melanda 
mmg aku xkan tinggal sehelai pun muka surat untuk di baca 
agak2 tahan x sebulan dua sementara order baru kat hubby jun nanti 
huh 




 

0 Kritikan: